ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
על מה שוחחו השניים?

התמונה שמשגעת את המערכת הפוליטית

בתמונה שצולמה לקראת סוף הטקס, כאשר ראשי הסיעות נעמדו לתצלום המסורתי המשותף, נצפה יו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ מסתודד לדקה ארוכה עם יו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן • ליצמן כמזכור חתום על בלוק פוליטי ותמיכה מוחלטת בנתניהו • על מה שוחחו השניים?

התמונה שמשגעת את המערכת הפוליטית
גנץ וליצמן צילום: דוברות הכנסת

בין הדיונים, הטקסים והרשימות תמונה אחת מצליחה לשגע את המערכת הפוליטית בו התמונה מספרת את הסיפור ללא צורך בתוכן שהפעם מדובר על שינוי במערכת הפוליטית

מדובר בתמונה שצולמה לקראת סוף הטקס, כאשר ראשי הסיעות נעמדו לתצלום המסורתי המשותף, כשבשולי האירוע נצפה יו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ מסתודד לדקה ארוכה עם יו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן.

התמונה מגיעה לאחר שלקראת סוף מערכת הבחירות הודיע בני גנץ כי הוא שואף להקים ממשלת אחדות עם הליכוד ללא החרדים, אותם הוא כינה במספר הזדמנויות כ"סחטנים" כאשר בתגובה הודיע ליצמן, כי הוא יסרב לשבת עם גנץ אותו הוא כינה "כאדם ללא ערכים ושדרה".

בהודעה ששיגרו ראשי יהודת התורה נכתב אז כי "יצא המרצע מן השק. לאחר שניסה במשך תקופה ארוכה להסתיר את דעותיו ואף עשה הכל כדי לבדל את עצמו מיאיר לפיד שותפו, היום מתברר שאין כל הבדל ביניהם. בני גנץ התברר כאדם ללא ערכים ושדרה".

התמונה מעוררת סימני שאלה נוספים במערכת הפוליטית, כאשר ליצמן עצמו חתום על בלוק פוליטי ותמיכה מוחלטת במועמד הימין בנימין נתניהו שבשלב הזה לא מצליח להרכיב קואליציה, ועולה השאלה על מה שוחחו השניים.

מנגד, בלשכתו של ליצמן ממהרים להרגיע כי מדובר בשיחת נימוס בלבד, וכי השניים לא שוחחו על הנושאים הפוליטיים שעל הפרק.

בני גנץ יעקב ליצמן השבעת חברי הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד