י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קרע פוליטי באלעד

פרסום ראשון: המנכ"ל יודיע על התפטרותו; גפני זועם על פרוש

שלוש שנים לאחר שמונה לתפקיד מנכ"ל עיריית אלעד, זאב קשש יודיע בשבוע הבא על פרישה מתפקידו וזאת עקב המצב הפוליטי הבעייתי שנוצר אחרי התוצאה במערכת הבחירות • ההתפטרות באה בעקבות הקרע הפוליטי בין 'דגל התורה' לראש העירייה ישראל פרוש

  פרסום ראשון: המנכ"ל יודיע על התפטרותו; גפני זועם על פרוש
קשש אצל הגר"ח קנייבסקי צילום: בחדרי חרדים

שלוש שנים לאחר שמונה לתפקיד, מנכ"ל עיריית אלעד, זאב קשש יודיע בשבוע הבא על פרישה מתפקידו כמנכ"ל עיריית אלעד, בעקבות המצב הפוליטי שנוצר בעקבות התוצאות במערכת הבחירות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קשש קיבל את ההחלטה בעקבות מערכת הבחירות החולפת, כאשר היחסים בין ישראל פרוש ל'דגל התורה' הובילו לקרע פוליטי, כאשר עד היום היחסים נותרו כאלה בין בכירי המפלגה לראש העיר אלעד.

בעקבות כך שמדובר במשרת אמון, ולאחר שקשש מונה על יחד בכירי 'דגל התורה' וביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כאשר הרקע הפוליטי של קשש הפריע לתיפקוד המקצועית בעירייה כאשר היחסים בין קשש לפרוש לא היו כפי שאמורים להיות בין מנכ"ל לראש עיר.

היום (חמישי) עלה זאב קשש למעונו של הגר"ח קנייבסקי שם הוא קיבל את אישרו להתפטר מתפקידו כמנכ"ל העירייה, כאשר כבר בשבוע הבא צפוי קשש להתפטר באופן רשמי שהוא ישגר מכתב לראש העיר ולעובדי העירייה.

על פי גורמים פוליטיים, התפקיד של מנכ"ל העירייה צפוי לעבור לידי חבר המועצה שי נתן שטרם ברור איך הדבר יצא אל הפועל, שכן חבר מועצה חייב פסק זמן פוליטי בין תפקיד חבר מועצה לתפקיד מנכ"ל עירייה

ב'דגל התורה' סירבו להסתיר את הזעם על ראש העיר ישראל פרוש, וטוענים כי פרוש עצמו פיטר את קשש. יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מסר הערב: "זהו דבר שלא מקובל במקומותינו, להשאיר אדם בלי פרנסה ולפטר מנכ"ל מצוין רק בגלל נושא פוליטי. אנחנו נזכור את זה ושידע ראש העיר שיש גם מחר".

עיריית אלעד פרישה מנכ"ל עיריית אלעד זאב קשש ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד