י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היום השני לשימוע

"פרקליטי נתניהו הציגו טיעונים חדים וטובים"

היום השני לשימוע שנערך לראש הממשלה: על פי דיווחים בכלי התקשורת, בניגוד לאמש, היום פרקליטי ראש הממשלה הגיעו ממוקדים והציגו טיעונים טובים בנושאי עדי המדינה והסיקור החיובי בתיק 4000 • הטיעונים בתיק 4000 יימשכו גם ביום ראשון בבוקר

"פרקליטי נתניהו הציגו טיעונים חדים וטובים"
עורך הדין עמית חדד צילום: Yossi Zamir/Flash90

היום השני לשימוע בתיקי ראש הממשלה: לאחר 11 שעות, הסתיים היום השני בשימוע בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, במשרד המשפטים ברחוב צלאח א-דין בירושלים.

‏גורמים משפטיים בכירים צוטטו ב'חדשות 13' כי "בניגוד לטענות פרקליטי נתניהו אתמול שלא חידשו דבר, היו ממוחזרות ולא הפתיעו - היום עורך הדין אשכנזי טען טיעונים ממוקדים וטובים. ההתמקדות היתה בנושא עדי המדינה והסיקור החיובי".

על פי הדיווח של אביעד גליקמן, פרקליטי נתניהו אמרו במהלך השימוע: "שלמה פילבר ניסה לרצות את החוקרים. הוא שיקר".

‏עורכי דינו של נתניהו, כך על פי הדיווח ב'כאן 11', טענו שהוא נתן, במסגרת תפקידו כשר התקשורת, גם הטבות מקצועיות לגופי תקשורת אחרים, ולכן לא ניתן להסיק דבר על אלוביץ'.

‏הטיעונים בתיק 4000 יימשכו גם ביום ראשון בבוקר. "פרקליטו של נתניהו מאשר את הדיווח שלנו כי טיעוני צוות ההגנה היום התמקדו בעדי המדינה ובסיקור החיובי" צייץ גליקמן. "ביום ראשון יטענו בנוגע לעבירת מרמה והפרת אמונים וניגוד העניינים".

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה אמר בצאתו: "הצגנו היום את המשך הטענות בתיק 4,000. הטענות היו משכנעות ונשמעו בקשב רב. בראשון הקרוב נציג את הטענות בתיק 1,000. אין לי ספק כי בתום השימוע לא יהיה מנוס מסגירת התיקים".

שימוע ראש ממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד