ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרסום ראשון

ב'דגל' הכריעו: "נערער על תוצאת הבחירות"

בדגל התורה לא מתייאשים והיום בישיבת הסיעה הכריעו כי הם מתכוונים לערער לבית המשפט על תוצאות הבחירות בכדי לנסות ולהשיב את יצחק פינדרוס לכנסת

ב'דגל' הכריעו: "נערער על תוצאת הבחירות"
דגל התורה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבועיים לאחר הבחירות, ואחרי שבדקה ה 90 החליט יו"ר וועדת הבחירות - השופט חנן מלצר - לשנות את מפת המנדטים ולהעניק את המנדט השמיני של יהדות התורה לליכוד - בדגל התורה הוחלט להגיש ערעור על תוצאת הבחירות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ב'דגל התורה' קיבלו אתמול את כל הפרוטוקולים של הקלפיות הבעייתיות שהובילו לשינוי חלוקת המנדטים, כאשר מאז עמלות קבוצת נערות שנשכרו על ידי 'דגל התורה' והן מסייעות לבדוק לעומק את הסיבה לשינוי בתוצאה.

ב'דגל התורה' החליטו לערער על התוצאה, כאשר המועד הסופי לכך הוא עד 14 יום מאז אישור תוצאת הבחירות, כאשר הפעם המועד יהיה למחרת יום כיפור עקב החגים. ככל הנראה ב'דגל התורה' ישכרו את שירותיו של עו"ד איתן הברמן שייצג את יצחק פינדרוס בעתירה שהגיש עמית הלוי על התוצאות בכנסת הקודמת.

במהלך ישיבת הסיעה היום, הודיעו ראשי 'יהדות התורה' על כוונתם להגיש את הערר לבית המשפט, כאשר באופן משפטי קיימים מספר אפשרויות לשנות את מפת המנדטים, כשהערכה המשפטית היא, שהתוצאה תהיה קיום בחירות חדשות בקלפיות בירכא וביישובים נוספים.

נציין כי בחירות חוזרות לא בהכרח יסייעו ל'יהדות התורה' להכניס את יצחק פינדרוס חזרה לכנסת, למרות שחסרים להם 68 קולות בלבד, כאשר הערכה היא שתושבי ירכא יתגייסו למען הליכוד ולמען חבר הכנסת מולא שהוצב במקום ה 33 בליכוד והוא ינסה לקבע את מעמדה של קטי שטרית במקום ה 32 כדי להגדיל את סיכויו לחזור לכנסת.

כזכור, כפי שדווח ב׳בחדרי חרדים׳ חברי ועדת הבחירות מטעמם סירבו לחתום על תוצאת הבחירות שאושרה בוועדת הבחירות בשבוע שעבר, אברהם וובר אמר בשבוע שעבר: "יש פה כמה תמיהות. אני חושב שפשוט מאוד אני ציפתי מהשופט שיסביר מה קרה בשעות האחרונות, מאיפה הגיעו קולות ב-24 השעות האחרונות".

אברימי יוסטמן נציג 'אגודת ישראל' בוועדת הבחירות אמר בדיון, "על התוצאות האלה מתנוסס דגל שחור, אנחנו מתפזרים היום, חוקרים ישבו ימים ולילות, אלפי אנשים יצעדו במצעד הנחקרים ויחקרו בחצי שנה הקרובה כדי להפוך את התוצאות ללגיטימיות, עד אז דגל שחור מתנוסס מעל התוצאות הללו".

דגל התורה יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד