י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מתגאה בהיותך דיקטטור?"

יאיר לפיד עקץ את הליכוד - הגולשים תקפו

לאור הדיווחים והערכות כי הפריימריז שנטעו תקווה ב'כחול לבן' כי נתניהו יודח מראשות 'הליכוד' - לא יוקדמו, עקץ לפיד את הליכוד והשווה אותה למפלגתו בה אין פריימריז | הגולשים תקפו ועקצו בחזרה 

יאיר לפיד עקץ את הליכוד - הגולשים תקפו
יאיר לפיד בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פריימריז בזק לראשות 'הליכוד'? על פי דיווח אמש (חמישי) של העיתונאי מיכאל שמש ב'כאן 11', מדובר בבלון ניסוי בכדי לחשוף לעין כל את האיש שחותר נגד שלטונו של בנימין נתניהו - גדעון סער וגורמים בליכוד מעריכים כי בסופו של דבר הרעיון ייגנז.

לטענת אותם בכירים, מדובר היה בסך הכל בתרגיל שכוון לעברו של גדעון סער, והוא נפל ברשתו כשהכריז כי הוא מעוניין להחליפו כבר עכשיו ואינו מחכה ליום שאחרי. אם כי צריך לציין כי מדובר במהלך דמוקרטי נקי וראוי וזכותו של כל איש ליכוד להתמודד על ראשות הרשימה.

ח"כ יאיר לפיד מראשי 'כחול לבן' הגיב לדיווח ועקץ בציוץ בטוויטר, "אהלן הליכוד, ברוכים הבאים למפלגות בלי פריימריז", כשהוא מתכוון כי נתניהו שליט יחיד שלא מאפשר לאיש להתמודד מולו.

הגולשים לא עברו על כך בשקט והשיבו ללפיד. בנו של ראש הממשלה - יאיר נתניהו, צירף בתגובה צילום מסך מכתבה ב'הארץ' בה דווח כי לפיד האריך בחשאי את כהונתו בראשות יש עתיד בעשור שנים, בניגוד לחוקת המפלגה.

השדרן יוסי דוידוב מרדיו 'גלי ישראל' הגיב ללפיד, "אתה בעצם מתגאה בהיותך דיקטטור? רק שאבין". הגולש אבי עובדיה הגיב בעקיצה, "האיש שניצח בכל פריימריס ביש עתיד..".

גולש נוסף עקץ חזק יותר, "אהלן יאיר, ברוך בואך למפלגה בלי רוטציה!". "יאיר, אתה מסתלבט עלינו נכון?", תהתה גולשת אחרת והוסיפה, "הביקורת עד עכשיו על נתניהו עוד מילא, אבל מתי עשית פריימריז ליש עתיד? הפוליטיקה גורמת לאנשים לאבד מודעות עצמית לחלוטין?!".

זאת לצד עוד עשרות תגובות ועקיצות.

יאיר לפיד פריימריז לראשות הליכוד דיקטטורה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד