י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איש שכולו חסד

טרגדיה בבית שמש: ר' יגאל מבוני העיר הלך לעולמו

ערב שבת שובה ובעיר בית שמש אבל גדול על פטירתו של הרב יגאל ברזמן ז"ל מאנשי החסד ובוני רמות בית שמש • הותיר אחריו ארבע ילדות יתומות

טרגדיה בבית שמש: ר' יגאל מבוני העיר הלך לעולמו
הרב יגאל ברזמן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר נפטר הבוקר לבית עולמו בדמי ימיו הרב יגאל ברזמן ז"ל מבוני רמת בית שמש שנפטר לאחר מחלה קשה במשך שנה וחצי והוא בן 43 בפטירתו.

ר׳ יגאל ברזמן היה אחד מעמודי התווך של בית שמש החרדית. איש שכל כולו חסד שהביא את חברות הבניה הגדולות להשקיע בעיר ולבנות פרויקטים גדולים. אחד ממכריו מספר ל'בחדרי חרדים' "אף חברת בניה לא נכנסה לעיר מבלי לדבר איתו הוא היה מוומחה לכך היה מתכנן את הדירות בכך שיתנו מענה למשפחות ברוכות ילדים".

היה עוזר לכל מי שביקש ובפרט לראשי קהילות ברמות בית שמש בתרומות לצדקה וסייע למשפחות שנקלעו לקשיים ומעולם לא לקח שכר טרחה על עזרה ובוודאי לא הבין אף פעם על מה אומרים לו תודה.

ידידו הקרוב ר' גואל ועקנין מספר ל'בחדרי חרדים' אנחנו לא מעכלים את הבשורה הקשה אתמול הייתי אצלו בבית החולים ביחד עם חברים רבים מהקהילה, בית שמש לא תהיה אותה בית שמש בלי ר' יגאל, הוא היה צדיק במלוא מובן המילה הקב"ה שמח שמקבל אליו היום נפש נקי וצדיק".

ר' יגאל ז"ל נולד בבני ברק בשכונת קרית הרצוג בישיבה לצעירים למד בישיבת 'נחלת דוד' בפתח תקווה ובישיבה גדולה למד בישיבת 'עטרת ישראל' בירושלים והיה קרוב לראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי עמו שמר על קשר מיוחד עד יומו האחרון.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו ממשפחת גיל בירושלים.

הותיר אחריו ארבע בנות שטרם זכה להובילם לחופה.

מסע הלוויה יתקיים היום (שישי ערב שבת קודש פרשת וילך שובה) בשעה 12:00 בצהריים מביתו ברחוב נחל הירקון 36 ברמת בית שמש א' דרך בית המדרש 'בית מרדכי' לבית החיים בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ת.נ.צ.ב.ה ברוך דיין האמת הרב יגאל ברזמן בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד