י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ממחר: מכירה מוקדמת של HTC One X בישראל. המחיר: 3,480 שקל

החל ממחק ניתן יהיה להזמין את מכשיר הדגל של HTC ישירות מהיבואנית בארץ בתוספת חבילת הטבות במחיר מיוחד. טרם נמסר מתי יגיע המכשיר למפעילות הסלולר

HTC One X (במרכז) יחד עם אחיו הקטנים  צילום: HTC
HTC One X (במרכז) יחד עם אחיו הקטנים צילום: HTC

טאץ' גרופ, נציגת HTC בישראל, הכריזה לא מכבר כי במהלך חודש אפריל תערוך מבצע מכירה למכשיר הדגל החדש של היצרנית הטאיוואנית, One X. לפי ההבטחה, שפורסמה בעמוד הפייסבוק של החברה, מדובר בחבילה הכוללת מכשיר, שירות עד הבית ועוד במחיר מיוחד. בסוף השבוע החלה ההרשמה למבצע, במסגרתו מוצע המכשיר במכירה מוקדמת ל-500 הרוכשים הראשונים שיירשמו למועדון הלקוחות במחיר של 3,480 שקל. המכשיר מגיע בצבע שחור, בערכה הכוללת מגן מסך, כיסוי סיליקון וחולצה ממותגת, ומיועד להפצה בשבוע האחרון של מאי.

היבואנית לא פרסמה מתי מתוכנן המכשיר לצאת גם אצל חברות הסלולר, שם הוא צפוי להימכר במחיר דומים ואף גבוהים יותר. יש לציין כי בשוק החופשי נמכר המכשיר נכון לרגע זה במחיר של כ-3,650 שקל, אך כפי שירד בכ-100 שקלים מאז החודש שעבר, הוא צפוי להמשיך לרדת. החנויות מעבר לים מוכרות את המכשיר בכ-2,500 שקל, ויש לקוות כי המחיר בישראל יתקרב לסכומים אלה בקרוב.

ה-One X נמכר בארץ בגרסתו האירופאית, המבוססת על מעבד ה-Tegra 3 של nVidia, בניגוד לגרסה האמריקאית המסתמכת על מעבד כפול ליבה מסדרת Snapdragon של קואלקום. מפרט המכשיר כולל מסך Super-LCD בגודל 4.7 אינצ', מצלמה בעלת חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקסל, עובי של 8.9 מ"מ ומשקל של 130 גרם.
htc מכשיר סלולרי גאדגט ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד