כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מאמצים לשחררם לפני שבת

בדרך חזור מאומן: זוג חרדים עצורים בתנאים מסוכנים • פרסום ראשון

שלושה ישראלים בהם זוג חרדים שעשו דרכם בטיסה מאומן לישראל, נקלעו לקטטה עם דיילת במטוס ונעצרו במולדובה | בשל המסוכנות בכלא המולדבי נעשים מאמצים כבירים לשחררם עוד לפני שבת ולפני שיגיעו למשפט | עורך דינם כי הם הסתבכו כשניסו להפריד בין נוסע שיכור שתקף דיילת

בדרך חזור מאומן: זוג חרדים עצורים בתנאים מסוכנים • פרסום ראשון
זוג חרדים. אילוסטרציה צילום: Sebi Berens/Flash90

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': בני זוג חרדים וישראלי נוסף עצורים במולדובה, לדברי מקורביהם בחשד שהרביצו לדיילת במטוס בדרך חזרתם ארצה לישראל מאומן שבאוקראינה.

ל'בחדרי חרדים' כי בשעות אלה מטפלים בשחרור, רבה הראשי של מולדובה הרב פנחס זלצמן, ביחד עם השליח החב"די, הרב מנחם מענדל אקסלרוד. העושים כל אשר לאל ידם להוציאם מהכלא עוד לפני שבת. כאשר על פי פסק הלכה, המאמצים יימשכו גם לתוך השבת ככל ויהיה צורך, וזאת לאור חומרת הכלא המולדבי.

עו"ד נתן רוזנבלט, המטפל במקרה מהארץ, מסר ל'בחדרי חרדים' לאחר שיחות עם העצורים, כי אין להם כל קשר לסיפור, וכי כל פשעם הוא כי ניסו להפריד בין הניצים, כאשר נוסע אחר, שהיה כנראה שתוי, השתולל במטוס.

עורך הדין רוזנבלט

יצוין כי החוק המולדבי מאפשר להחזיק אדם במעצר לכל הפחות 72 שעות ללא דיון בבית המשפט. לכן, המאמצים נעשים בכל השדות האפשריים כדי להימנע מלהגיע למשפט שעלול לסבך אותם קשות.

מהפרטים הראשונים עולה כי מדובר בשלושה ישראלים, כולם חרדים, בעל, אשתו וגם אחיו, שנעצרו על ידי הרשויות וכאמור בשעה זו נמצאים בתחנת המשטרה.

העסקנים המטפלים בפרשה הסבוכה, מגייסים תרומות לטובת הוצאות התהליך.

זוג חרדי מולדובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד