י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מועמד בלעדי לאורך הקדנציה

נתניהו מוותר על הפריימריז: כך ימנע את מזימתו של גדעון סער

לאחר שדובר 'הליכוד' אישר את הדיווח ב'ערוץ 12', כי נתניהו שוקל להקדים את הפריימריז לראשות התנועה אולי כדי לחשוף את אלה המחכים להזדמנות הראשונה להחליפו, התקבלה ההחלטה שלא לקיים אותן ובמקום זאת לחזק את מעמדו של נתניהו כמועמד הבלעדי לראשות הממשלה

נתניהו מוותר על הפריימריז: כך ימנע את מזימתו של גדעון סער
בנימין נתניהו וגדעון סער בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שדובר 'הליכוד' פרסם כי יו"ר התנועה בנימין נתניהו בוחן בחיוב לקיים פריימריז בהליך בזק לראשות 'הליכוד', מה שהביא להודעתו של ח"כ גדעון סער, שרמז כי בכוונתו להתמודד על ראשות 'הליכוד' - נתניהו משנה את התוכנית ומוביל מהלך שיתקע את הגלגלים במירוץ של גדעון סער לכס ראש הממשלה.

דקות לכניסת השבת הודיע דובר 'הליכוד' כי ביום חמישי הקרוב יתכנס מרכז 'הליכוד' כדי לקבוע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה מועמד 'הליכוד' לראשות הממשלה לאורך כל הכנסת ה-22, כך שגדעון סער ואחרים ברשימה לא יוכלו לכהן כראש ממשלה.

עוד יוחלט במהלך ישיבת מרכז 'הליכוד' שתתכנס לאחר יום הכיפורים, כי 'הליכוד' יהיה שותף אך ורק לממשלה שבנימין נתניהו יעמוד בראשה, בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה. וזאת כדי למנוע מחברי הליכוד לשבת בממשלה תחת בני גנץ.

כבר בשבוע שעבר העריכו במערכת הפוליטית כי הודעתו של נתניהו על כך שהוא בוחן אפשרות לקיים פריימריז היה כדי לחשוף את מזימתו של גדעון סער, בכך שהוא מנסה לתפוס את מקומו של נתניהו והעריכו כי לבסוף לא יתקיימו פריימריז בליכוד - כעת זה רשמי.

בנימין נתניהו גדעון סער פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד