י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

במקום ציפי • ח"כ יובל צלנר הושבע בכנסת

ח"כ יובל צלנר, בן 33, הושבע במקומה של ח"כית ציפי לבני שהתפטרה מהכנסת, ויכהן כח"כ בסיעת קדימה • בנאומו הראשון אמר: אנו חייבים ללכת לבחירות

צלנר נשבע אמונים. צילום: פלאש90
צלנר נשבע אמונים. צילום: פלאש90

ח"כ יובל צלנר הושבע במקומה של הח"כית ציפי לבני לאחר התפטרותה מהכנסת, ויכהן כח"כ בסיעת קדימה.

צלנר נאם את נאומו הראשון במליאה ואמר: "לפני קרוב ל-7 שנים הצטרפתי לאריק שרון מתוך אמונה בדרך והערצה לאיש. הדרך אליה יצאנו היא של תנועה, שותפות ואידיאולוגיה. מחויב אני להתמודד עם הסוגיות המרכזיות שמוצבות על סדר היום הציבורי - חלוקה בנטל ושוויון כלכלי. זהו הרגע שצריך להחליף את הסיסמאות והפופוליזם לתוכן ממשי. החיים האמיתיים אינם מתפרשים במרחב האינטרנט או על מסך הטלוויזיה. לא די להיות ראש ממשלה בממלכת פייסבוק. עם ישראל זקוק למנהיגות אחרת.

"קדימה בראשות שאול מופז היא היחידה שיכולה להוביל את המדינה. למרות הכול לעולם לא הרגשתי פראייר, גם לאחר שנפצעתי בשירותי הצבאי. פראייר הוא מי שלא משרת. זוהי שליחותי אני אעשה הכול על מנת להוביל מאבק ציבורי צודק זה".

צלנר הוסיף: "אני לא מצטער על כך שאני נכנס לכנסת במועד זה. הבחירות הן חשובות מכך שאהיה בכנסת הנוכחית. אני מבין את עולם הצעירים, את המעמד הביניים - הם שיעצבו את פניה של החברה הישראלית לדורות הבאים ובגינם אנו חייבים ללכת לבחירות. חברה שאין בה צדק ומבוססת על צדקה חייבת ללכת לבחירות. חברה שהכלכלה בה נהפכה למטרה ולא לאמצעי חייבת ללכת לבחירות".

צלנר, בן 33, מכהן בתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח רמת השרון.
יובל צלנר קדימה כנסת בחירות ציפי לבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד