י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מצב חירום, הסירו את האגו"

האם אביגדור ליברמן קורא לממשלה בלעדיו

לאחר שהצהיר לאורך מערכת הבחירות ובימים שלאחריהן, כי ישב אך ורק בממשלת אחדות שתורכב מ'הליכוד', 'כחול לבן' ומפלגתו 'ישראל ביתנו', הערב נראה שהוא נסוג מדרישתו זו וקורא להקמת ממשלת אחדות בשל האיומים הביטחוניים על ישראל

האם אביגדור ליברמן קורא לממשלה בלעדיו
ליברמן מצהיר אמונים בכנסת ה-22 צילום: דוברות הכנסת

שלושה שבועות לאחר הבחירות וכשלא נראה פתרון באופק, יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן מסיר את דרישתו להקים ממשלת אחדות לאומית עם 'ישראל ביתנו' בתוכה וקורא להקמת ממשלת אחדות בשל תקופת החירום אותה הוא משווה למלחמת יום הכיפורים.

בפוסט שפרסם עם צאת השבת ברשת הפייסבוק, כתב ליברמן, "מחר נציין 46 שנים לפרוץ מלחמת יום כיפור. מלחמה שהצלקות שהותירה וזיכרון נופליה חקוקים בלב החברה הישראלית לעד. לצד ההתייחדות שלנו עם חללי המלחמה עלינו לזכור, דווקא בעת הזו, את המורשת שהותירו לנו, של אומץ לב, נחישות, מנהיגות ואהבת העם והארץ".

לדברי שר הביטחון לשעבר, "אנו נמצאים היום בפרשת דרכים מבחינה פוליטית. תוצאות הבחירות מובילות למסקנה אחת ויחידה – העם רוצה ממשלת אחדות. לאור מצב החירום הלאומי, האתגרים הכלכליים והאיומים הביטחוניים בדרום ובצפון, וממקומות רחוקים יותר".

יו"ר 'ישראל ביתנו' קרא לראש הממשלה נתניהו וליו"ר 'כחול לבן' גנץ, "גלו אחריות ומנהיגות, שימו את האגו בצד ותפסיקו עם המשחקים, הספינים ובזבוז הזמן. מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות חזקה ויציבה", תוך שהוא לא חוזר על קריאתו להקמת ממשלה עם 'ישראל ביתנו' בתוכה, מה שאולי נראה כירידה מהעץ ונסיגה מדרישתו להקים ממשלת אחדות עם 'ישראל ביתנו'.

 

אביגדור ליברמן ממשלת אחדות בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד