י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אימה בקהילה

נמנע פיגוע: רץ עם הסכין לעבר בית הכנסת ושוחרר ממעצר

בחסדי שמים נמנע אמש פיגוע טרור, כאשר פליט סורי צעיר רץ עם סכין לעבר בית הכנסת החדש בברלין ושאג 'אללה אכבר'. השומרים המוצבים דרך קבע מחוץ לבנין, עיכבו את האיש שלמרבה הפליאה והזעם שוחרר תוך שעות ממעצר

נמנע פיגוע: רץ עם הסכין לעבר בית הכנסת ושוחרר ממעצר
הנפת סכין. אילוסטרציה צילום: unsplash

אימה בערב שבת: בשעה 17:30, הגיע אל בית הכנסת החדש ברחוב אוראנינבורגר בברלין בירת גרמניה, מבקש מקלט ממוצא סורי וניסה לתקוף את השומרים המוצבים מחוץ לבניין הקהילה היהודית באמצעות סכין באורך 20 סנטימטרים.

לפי עדויות בתקשורת הגרמנית, הפליט עונה לשם מוראד, הוא בן 23 ונמצא בברלין מאז יוני 2017. השומרים שהיו מוצבים במקום שמעו אותו אומר "אללה אכבר" בערבית וקללות נגד ישראל. החשוד נעצר לפני שהצליח לפגוע בנוכחים במקום. כך דיווחה אנטוניה ימין כתבת 'כאן 11' באירופה.

עוד דיווחה הכתבת, כי באופן מוזר ביותר המשטרה אינה מאשרת בשלב הזה כי מדובר בניסיון פיגוע על רקע לאומני/פוליטי והחשוד נחקר בחשד ל"איומים".

לפי הדיווח ב'בילד' הגרמני, שוטרים ריססו גז פלפל בפניו של הצעיר, והוציאו מידו את הסכין. עוד דווח, כי הגבר הסורי לא הפיל את הסכין לדרישת המאבטחים, וחזר על הקריאות נגד ישראל בשפה הערבית, השומרים החזיקו את נשקם מול הצעיר במרחק קצר מהחשוד ועצרו אותו.

בחסדי שמים לא היו נפגעים בתקרית וכן לא נמצאו כלי נשק נוספים עליו או בדירתו. המשטרה שחררה את האיש ממעצרו תוך שעות.

ניסיון פיגוע ברלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד