י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצהיר לראשונה

סער הכריז רשמית: "אתמודד" • מקורבי נתניהו: "הפוטש מת"

הוסרו כל הספקולציות והפרשנויות. גדעון סער מכריז הערב כי הוא מתכוון לרשת את בנימין נתניהו ולהתמודד על ראשות 'הליכוד' בפריימריז הבאים שיתקיימו מתי שיתקיימו | סביבת נתניהו מרוצה מהגיבוי הבלתי מסויג שנתניהו צפוי לקבל בכינוס מרכז הליכוד בסוף השבוע

סער הכריז רשמית: "אתמודד" • מקורבי נתניהו: "הפוטש מת"
גדעון סער/בנימין נתניהו צילום: דוברות הכנסת/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שקט יחסי שנשמר בשנים האחרונות ונמשך למרות חזרתו של גדעון סער לחיים הפוליטיים, ההכנות לקרב על ראשות 'הליכוד' בדרך לראשות הממשלה הופכות לרשמיות, כאשר סער מכריז הערב על התמודדותו להנהגת הליכוד באם יתקיימו פריימריז על ההנהגה.

בהתייחסות ליוזמת ראש הממשלה שהודיע כי הוא יכנס את מרכז 'הליכוד' כדי לקבוע כי הוא יהיה מועמדה לראשות הממשלה לאורך כל הכנסת ה-22, בנוסף לכך שמרכז 'הליכוד' יקבע כי 'הליכוד' לא ישב בממשלה שאינה תחת נתניהו או במסגרת רוטציה שנתניהו יטול בה חלק וזאת כדי למנוע זליגה מבכירי 'הליכוד' לכיוונו של גנץ.

גדעון סער מגיב הערב (מוצ"ש) לתוכניותיו של נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר, "כינוס המרכז אינו נחוץ. איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד", סער הוסיף והצהיר רשמית כי "כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה - כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו - אני אתמודד".

בסביבתו הקרובה של נתניהו התייחסו להודעתו של סער ואמרו כי כעת הפוטש שיזמו בכירי 'הליכוד' מת סופית, כאשר נתניהו יקבל את הגיבוי ממרכז 'הליכוד' ובכיריו, כך שהם לא יוכלו לערוק מהנהגת נתניהו ולשתף פעולה עם גנץ, לפיד וליברמן.

גדעון סער בנימין נתניהו פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד