ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
היעד > 1000 מנות ביממה

בשומרון מקווים לשבור שיא הגינס הישראלי בתרומות דם

יומיים לפני יום הכיפורים, בשומרון יוצאים היום לאתגר חשוב ואולי גם על הדרך יצליחו לשבור שיא גינס ישראלי. היעד 1000 מנות דם למאגר התרומות של מד"א | "כמה ימים לפני יום כיפור אין דרך טובה יותר לתרום למען האחרים, למען עתיד טוב יותר, ולהציל חיים ממש", אומר ראש המועצה האזורית שומרון

בשומרון מקווים לשבור שיא הגינס הישראלי בתרומות דם
תרומות דם צילום: באדיבות המצלם

מועצה אזורית שומרון, חטיבת שומרון ומד"א יוצאים במבצע לכבוש את שיא הגינס הישראלי בתרומות דם.

כ-1000 בני אדם צפויים לנסות לשבור יחד את שיא הגינס הישראלי האחרון בתרומות דם, שנקבע בימי צוק איתן בתל אביב, אז כ-700 בני אדם תרמו דם באותו יום ובאותו מקום.

המבצע משותף למועצה אזורית שומרון, חטיבת שומרון ומד"א וביוזמת מח"ט שומרון, וראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן שראה לא מעט פיגועים מאז החל לכהן בתפקידו.

זהו אחד משיתופי הפעולה הגדולים שהיו אי פעם בין ההתיישבות לצה"ל.

"בחרנו לשים דגש על הנושא הזה" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "כדי להעלות את המודעות לחשיבות הנושא. כמה ימים לפני יום כיפור אין דרך טובה יותר לתרום למען האחרים, למען עתיד טוב יותר, ולהציל חיים ממש. אנחנו בשומרון לצערי למודי אירועים קשים, ואני בטוח שתושבי השומרון הנהדרים, יגיעו בהמוניהם ויעזרו לנו לכבוש את השיא".

"היוזמה הזאת היא בחירה שלנו להרתם להצלת חיים, מעבר לעיסוק השוטף בשמירה על הבטחון בגזרתנו", מספר מח"ט שומרון אל"ם שגיב דהן. "אני מזמין את כל תושבי השומרון והסביבה להגיע לחטמ"ר, לתרום דם ולהירתם לפרויקט החשוב הזה".

היעד שקבעו בשומרון הוא לפחות 1000 תורמי דם ביום אחד. ההיערכות נמשכה כחודש כשכל הגורמים משתתפים במאמץ. והיום בו ינסו בשומרון לכבוש את השיא היום (ראשון), רק יומיים לפני יום כיפור.

על פי נתוני מד"א, בכל יום מד"א מספקת כ-2,500 מנות דם לבתי החולים בארץ. ובשנת 2018 הותרמו 255,730 מנות דם.

התרמת דם שיא גינס מגן דוד אדום יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד