ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"הכל כאן פשקוויל משפטי"

כ-1500 הפגינו בעד נתניהו, מול כ-100 נגד

מאות נהרו אמש סמוך לביתו של היועמ"ש מנדלבליט והפגינו תמיכה בראש הממשלה ברקע השימוע שמתנהל בימים אלה | נרשמו עימותים בין מפגיני הימין לשמאל והמשטרה הפרידה | עו"ד שפטל: "העם דורש צדק משפטי, הפשקוויל שפרסם היועץ המשפטי לממשלה, נסמך על דברים שכולם מופרכים אחד אחד"

כ-1500 הפגינו בעד נתניהו, מול כ-100 נגד
הפגנת תמיכה בנתניהו בכיכר גורן בפתח תקווה צילום: באדיבות המצלם

אמש (מוצאי השבת) התקיים מפגן תמיכה בעד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכיכר גורן בפתח תקווה, בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

מעל 1500 מפגינים הפגינו וצעקו קריאות תמיכה בעד ראש הממשלה נתניהו, מנגד כ-100 מפגינים צעקו קריאות גנאי נגד נתניהו, השוטרים חצצו בין המפגינים שהתעמתו, בסיום ההפגנה השוטרים פינו את כל הסועדים בבית קפה סמוך, לאחר ששני הצדדים התעמתו בתוך בית הקפה.

בהפגנה השתתפו עיתונאים ואנשי תקשורת, כשהבולט שבהם הוא איש התקשורת עורך הדין יורם שפטל, שגם נשא דברים ואמר, "ממול יש אספסוף פוליטי קיצוני שמאלני, הוא אספסוף לא ציוני, התכנסנו כאן כדי למחות מול מנדלבליט, על פוטש פוליטי שהוא מוביל נגד נתניהו, הוטלה על נתניהו שש פעמים להרכיב ממשלה במהלך השנים, והעובדה שזהו התרחיש והסיבה של הפוטש, גם הנשיא ריבלין קרא לפרקליטות לפני 15 שנה, "כנופיית שלטון החוק". מאז הכנופיה הזאת הגדילה את השליטה שלה במסווה משפטי חסר שחר. הכל כאן פשקוויל משפטי, לא כתב חשדות, העם דורש צדק משפטי, הפשקוויל שפרסם היועץ המשפטי לממשלה, נסמך על דברים שכולם מופרכים אחד אחד", כך לדבריו.

ראש עיריית פתח תקווה מר רמי גרינברג שהגיע להפגנה כתומך תנועת 'הליכוד', אמר ל'בחדרי חרדים', כי ההפגנות אמנם קצת מפריעות לעיר, אך בשיתוף עם המשטרה הם מנסים לצמצם את זה כמה שיותר כדי לא לפגוע בתושבי האזור.

עשרות שוטרים הוצבו במקום, וחצצו בין המפגינים לבין משתתפים בהפגנת נגד מצדה השני של הכיכר. פעילי הימין קראו "גיס חמישי" ו"עוכרי ישראל", ואילו משמאל צעקו: "מושחתים". במהלך ההפגנה הגיע פעיל השמאל אייבי בנימין לתוך קבוצת המפגינים של הימין, המפגינים צעקו קריאות לעברו ודחפו אותו. כוחות המשטרה הפרידו בין בנימין למשתתפים.

בנימין נתניהו הפגנת תמיכה אביחי מנדלבליט אייבי בנימין יורם שפטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד