ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הכספת טרם נמצאה

תועד גונב מיליונים מהבית ביישוב החרדי. צפו

לפני כחודש וחצי אירעה פריצה לבית ביישוב בית חלקיה, מהדירה נגנבה כספת שהכילה כסף רב וזאת באמצעות עקירה ולאחר מכן גרירה באמצעות רכב | הכספת לא אותרה עד כה | בינתיים הוגש כתב אישום נגד אחד המעורבים • "מדובר בעיקר בכספי פדיון של המכירות מהתקופה האחרונה"

תועד גונב מיליונים מהבית ביישוב החרדי. צפו
גרירת כספת צילום: דוברות המשטרה

כחודשיים לאחר שנפרצה דירה במושב בשפלה, הוגש לאחרונה כתב אישום נגד תושב המועצה המקומית בני עי"ש, על שגנב כספת המכילה מליוני שקלים ורכוש רב.

בחודש אוגוסט השנה, אירעה התפרצות לבית במושב בשפלה ומהדירה נגנבה כספת שהכילה כסף מזומן ורכוש רב. פעילות חקירתית של משטרת ישראל תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הביאה לאיתורו של אחד החשודים במעשה ולמעצרו במהלך חודש ספטמבר, החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה ביבנה.

על פי כתב האישום שהוגש בסוף חודש ספטמבר, הגיע הנאשם ביחד עם נוספים ברכב, נכנסו אל הבית דרך חלון, נטרלו את מערכת האזעקה ועקרו את מכשיר ההקלטה של מצלמות האבטחה - DVR. לאחר מכן, נכנסו אל החדר בו נמצאת הכספת ועקרו אותה.

עוד עולה מכתב האישום כי הפורצים שפכו חומר מחליק על רצפת הבית וגררו את הכספת החוצה, חיברו אותה באמצעות רצועת גרירה לרכבו של הנאשם וגררו את הכספת על שביל כורכר, וזו טרם אותרה עד כה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי הפריצה לבית במושב בית חלקיה אירעה בזמן שבעל הדירה, שמנהל ערוץ מכירות מוזל בריכוזים חרדים, לא שהה בביתו ואלה נכנסו דרך חלון האמבטיה.

בשלב זה, הפורצים חתכו את חטי החשמל וניתקו את מערכת האזעקה, ואף עקרו את מכשיר ה-DVR שתיעד את הפריצה. אז נכנסו הפורצים לחדר הממ"ד, עקרו כספת שהייתה מחוברת לקיר,

מה היה בתוך הכספת? על פי כתב האישום היה שם כסף מזומן בסכום של כ-3 מיליון ש"ח, שכלל פנקסי ש'קים, שקלים ישראלים, כסף זר, מסמכים אישיים, מסמכי חברה, כרטיסי אשראי, תכשיטים ומכשירים אלקטרוניים.

הפורצים הובילו את הכספת לחצר ושם עקרו באמצעות מלגזה ידנית את גדר הבית. כפי שניתן לראות בתיעוד הוידאו, הפורצים קשרו את הכספת לג'יפ איתו הגיעו, וגררו את הכספת - שעד כה טרם אותרה.

"מדובר בעיקר בכספי פדיון של המכירות מהתקופה האחרונה" נמסר ל'בחדרי חרדים' מטעמו של בעל חברת 'משנת יוסף'. לדבריו, הדבר לא אמור להשפיע על המכירות בכלל, מאחר ויש ביטוח על מה שנגנב.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט, ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין התפרצות, היזק לרכוש וגניבה.

פריצה לבית כתב אישום שוד כספת בית חלקיה משנת יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד