ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לאור הביקורת

הזמר בפייסבוק: "ישי ריבו אל תקשיב לגפן"

לאור ביקורת שהפנה אביב גפן כלפי ישי ריבו על כך שהוא מתכוון לקיים שני מופעים נפרדים לגברים ונשים מהמגזר החרדי, הזמר והיוצר אמיר והבה חשף בפייסבוק סיפור שהיה לו עם גפן לפני כשני עשורים, שהביא לסיום החברות ביניהם וקרא לריבו שלא להיכנע ללחצים

הזמר בפייסבוק: "ישי ריבו אל תקשיב לגפן"
והבה עם גפן בברית של בנו הבכור צילום: מתוך פייסבוק

"ישי ריבו אל תקשיב לאביב גפן, כמו שאני לא הקשבתי לו". הזמר הדתי ישי ריבו מתעתד לקיים בחול המועד סוכות מופע מיוחד המיועד לציבור החרדי, ולשם כך הוא עושה שתי הופעות, אחת לגברים ואחת לנשים.

מי שבחר לבקר אותו על כך היה הזמר הישראלי אביב גפן. "מוזיקה מחברת, רק חבל שלא באותה השעה", צייץ גפן בחשבון הטוויטר שלו, לצד המודעה של הופעותיו הנפרדות והכמעט בודדות שמקיים ריבו בסוכות, בהן שעות נפרדות לגברים ולנשים.

בעקבות כך, הזמר והיוצר אמיר והבה כתב פוסט המיועד לישי ריבו, וכך הוא כתב: "ישי ריבו אל תקשיב לאביב גפן, כמו שאני לא הקשבתי לו. לפני 20 שנה", מספר והבה "הוצאתי עם אחי שי את האלבום "אורות וכלים", האלבום הגיע לאביב גפן שאהב התלהב ויצר איתנו קשר. אמר שהוא רוצה להפיק לנו את האלבום. נהיינו חברים. היינו נפגשים בבתי קפה, באולפנים ואצלו בבית בצהלה, עובדים על האלבום. הגענו למשרד של קוטלר אמרגנו בשביל לקבל את טיוטת חוזה ההקלטות בחברת "הליקון". הכל נראה וורוד היינו מילימטר לפני הפריצה הגדולה. עד שיום אחד אמר שיש לו הופעה גדולה ושרוצה שאנחנו נופיע בתור להקת החימום".

"אמרתי לו שיש לנו בעיה להופיע מול קהל מעורב. אמר - "אין ברירה זה מה יש." ביטלנו את ההופעה. על רקע הארוע הזה, ולאחר שהבין שלא נופיע בעתיד מול קהל מעורב, הידרדרו בינינו היחסים, הקשר עם אביב גפן נותק, החוזה עם "הליקון" בוטל. חזרנו להיות אלמונים. (למי איכפת, העיקר שלא החטאנו את הרבים)", מגלה והבה.

"למה נזכרתי בכל זה? כי שמעתי שבימים אלה הוא דרש בדיוק את אותו הדבר ממך, דרש שתבטל את ההופעה בהפרדה. אין חדש תחת השמש. כולנו יודעים שאין שום פוסק בעולם שיכול להתיר הופעות מעורבות. גם אתה יודע את זה, כמו שההורים היקרים שלך יודעים את זה. אנחנו אומני האמת, בעלי התשובה, תפקידנו להעלות את הנשמות ולא להפיל אותם, להעמיק אותם ולא לרדד אותם, לקרב אותם לאביהם שבשמיים ולא להיפך. לזכות אותם ולא להחטיא אותם. לאביב גפן יש תפקיד אחר. בהופעות מעורבות אין ברכה. כל אחד מבין את זה, כולם יודעים את זה".

לסיכום הוא כותב, "אתה לא יודע מי אני, אתה לא מכיר אותי, אתה לא חייב להקשיב לי, אבל אני חייב להגיד לך - ישי ריבו, אל תקשיב לאביב גפן, כמו שאני לא הקשבתי לו".

ישי ריבו אביב גפן אמיר והבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד