י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בעקבות השינויים"

המנכ"ל הפורש מבקש סליחה ומודה לראש העיר

לאחר ספקולציות רבות סביב עזיבתו של זאב קשש את תפקיד מנכ"ל עיריית אלעד, הוא משגר היום מכתב בו הוא נפרד מהעובדים, מבקש סליחה ממי שנפגע ומודה בכל ליבו לראש העירייה פרוש

המנכ"ל הפורש מבקש סליחה ומודה לראש העיר
קשש ופרוש צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנחשף ב'בחדרי חרדים' כי בשל שינויים במפה הפוליטית בעיר אלעד והמחלוקות בין 'דגל התורה' לראש העירייה ישראל פרוש מנכ"ל העירייה - זאב קשש עוזב את תפקידו, הוא הודיע היום (ראשון) באופן רשמי על פרישתו מהתפקיד כשהוא מנצל את ההזדמנות להודות לראש העיר ולהתנצל בפני העובדים.

במכתב ששיגר קשש לעובדי העיירה הוא כותב: "בשערי השנה הנכנסת, אני מודיעכם כי בנסיבות והשינויים שנוצרו בשנה האחרונה בהנהלת העיר, בתקופה הקרובה אסיים את תפקידי הנוכחי כמנכ"ל העירייה, תפקיד אותו השתדלתי למלא באמונה ובמסירות משנת 2017 ועד היום, ואשר זכיתי בו לאמונם של נבחרי ונציגי הציבור, הגורמים הממשלתיים והמוניציפאליים, ומעל הכל לברכתם ותמיכתם של גדולי ישראל שליט"א אשר הם נר לרגליי בכל צעדיי".

"הייתה זו זכות עצומה לעמוד ולשרת, להיות שותף בהובלת העשייה המיוחדת של העיר אלעד וההון האנושי המיוחד שבה. הייתה זו זכות מיוחדת לעסוק בצרכי ציבור למען תושבי העיר כולה, שליחות ואחריות אותה".

"השתדלתי למלא באמונה וביושר, כאשר לנגד עיניי עמדה כל הזמן כערך עליון ראשון במעלה: חובתנו המקצועית והערכית להעניק את השירות הטוב והאדיב ביותר לו הם ראויים לקבל מאיתנו, בזכות ולא בחסד״, מוסיף קשש".

למרות שב'דגל התורה' טענו כי קשש דווקא פוטר מתפקידו, קשש מנצל את ההזדמנות להודות לראש העיר: "זה המקום להודות באופן אישי לראש העיר הרב ישראל פרוש שנתן בי את אמונו לכהן בתפקיד ותמיכתו לאורך כל הדרך, במטרה לסייע בפיתוחה וקידומה של העיר אלעד, ואני מאחל לו, לסגניו ולכלל חברי מועצת העיר המשך ברכה והצלחה בכל מעשיהם ופעולותיהם למען תושבי העיר".

קשש אף מנצל את מכתבו לעובדים כדי לבקש סליחה ולהתנצל בפניהם: "לאורך כל הדרך השתדלתי לנהוג ביתר רגישות ובידידות אמיתית בהתנהלותי מולכם, אך לא מן הנמנע שלעיתים בעומסי העבודה ותחומי האחריות נהגתי גם ברוח תקיפה יותר ומסבירת פנים פחות כלפי אי מי מכם, ובמידה וזה לא היה ראוי והגון כלפי מי מכם, זה הזמן בו אבקש את סליחתכם האישית על כך".

"כולי תקווה" מוסיף קשש, "כי מה שאצלי פשוט וברור כדרך חיים - זוהה גם אצלכם: הכל נעשה בכוונה וברוח טובה, אך בכל זאת שגיאות מי יבין. ואם שגיתי - אבקש את סליחתכם".

ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד