י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בין ריאד לטמקא

אטילה פקפק; הבלוגר הסעודי השיב אש. צפו

בעקבות קריאתו של הבלוגר הסעוד מוחמד סעוד להגיע להפגנת התמיכה בראש הממשלה נתניהו שנערכה אמש בפתח תקווה, פרשן YNET אטילה שומפלבי פקפק באמינותו של סעוד שמצידו מיהר להגיב בסרטון מה שהפך לקרב סרטונים ויראלי • צפו

אטילה פקפק; הבלוגר הסעודי השיב אש. צפו
אטילה שומפלבי צילום: מתוך טוויטר

מוחמד סעוד, הבלוגר המפורסם מסעודיה שתומך בראש הממשלה בנימין נתניהו ובעת ביקורו בישראל תועד בהר הבית כשהוא מותקף על ידי פלסטינים, קרא לעוקביו הישראלים להגיע להפגנה שנערכה אמש (מוצ"ש) בפתח תקווה בעד נתניהו. סעוד העלה בציוץ צילום מסך מקבוצה וואטסאפ בשם 'פרלמנט הליכוד' ובו קריאה להגיע להפגנת התמיכה בראש הממשלה.

הבלוגר הסעודי כתב בציוץ:  "‏נתניהו אנחנו איתך, תומכים בך מסעודיה, מחר בערב כולם בכיכר בפתח תקווה".

מי שלא אהב את את הציוץ והתמיכה של הבלוגר הסעודי בראש הממשלה הוא אטילה שומפלבי - מגיש באולפן ופרשן פוליטי באתר YNET, שהגיב לציוץ של סעוד וכתב: "‏נראה לי הגיע הזמן להתחיל לפקפק בקיומו של היוזר הזה".

מוחמד סעוד זעם ולא נשאר חייב; בוידאו שהפך במהרה לויראלי הוא ענה לאטילה: "‏‎אטילה מה קרה? נוני אמר לך לצייץ?".

אטילה הגיב לסעוד בוידאו משלו: "מוחמד אתה גבר, תודה שאתה שולח לי סרטון מסעודיה, זה חשוב, אבל מה קרה? יאיר נתניהו אמר לך מה לצייץ? אתה יודע אנחנו בישראל דמוקרטיה, וצריך לבקר את השלטון, אתה זוכר את זה מוחמד?".

מוחמד סעוד הגיב לאטילה בסרטון נוסף. "‏‎דבר ראשון יאיר נתניהו לא דיבר איתי מאז הביקור שלי בארץ. דבר שני אני יודע שאתה ימין ותומך בראש ממשלה שלנו נתניהו. אבל אתה עובד בתקשורת שמאל אז אתה חייב לכתוב נגד נתניהו וזה בסדר אני מכבד את כל הדעות."

אטילה שומפלבי YNET מוחמד סעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד