י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"טיהר את העיר טבריה"

היום: גדולי ישראל מתגייסים להצלת המפעלות הקדושים של הרב והרבנית קוק • "ברכותיו מתקיימות"

היו שותפים במהפכת הקדושה של הרב והרבנית קוק בטבריה •  • מרן שר התורה, מועצת גדולי התורה ומועצת חכמי התורה קוראים לציבור לסייע למטרה הקדושה • הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין: "זכה חתני, הגאון המקובל, למה שיחידים בדור זוכים לו: שברכותיו מתקיימות!" • הגר"ד קוק יקיים מעמד מיתוק הדינים ובקשת ישועה ורחמים על התורמים בציון הרשב"י במירון • המגבית תסתיים מחר בחצות  • לתרומות חייגו *9886

היום: גדולי ישראל מתגייסים להצלת המפעלות הקדושים של הרב והרבנית קוק • "ברכותיו מתקיימות"
הרב דב קוק צילום: יח"צ

הזדמנות נדירה להצטרפות למפעלות הקדושה ולקנות לכם סנגור ערב יום הדין. כל גדולי ישראל, בהובלת מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה חכם שלום שליט"א, בקריאה נרגשת למען מפעלות הקדושה של הרב והרבנית קוק בטבריה, ומבטיחים לכל המסייעים שנה טובה, "וכל הנעשה שותף עמו הרי אין מספר לזכויותיו".

לפני למעלה מ-30 שנה הגיעו הרב והרבנית קוק לטבריה וחוללו בה מהפכה רוחנית אדירה. הרב קוק נודע בקדושתו ובצדקותו, וברכותיו שלא שבות ריקם, כאשר הרב יונק מכוח התורה - אשר היא אהבתו ובה ישגה תמיד. התמדתו, התמסרותו והבנתו הרחבה מני ים בפשט ובעיון ובחוכמת הנסתר, היא בלתי נתפשת, חיבוריו התורניים הרבים פרי עטו יחודיים ושזורים בגאונות וירידה אל שורשי הדברים.

הרב קוק גם נודע בזכות עבודת התפילה המיוחדת שלו המרעידה כל לב. שעות רצופות הוא עומד בתפילה לפני מלכו של עולם בענווה ותוך ביטול גמור, מבקש למען עם ישראל, בעת שלום כבעת מלחמה על שלום האומה וחיילי ישראל אשר דמם בסכנה, מעתיר מסנגר מתחנן על הכלל והפרט - עמוד התפילה לפני המחנה יום וליל לא ישבות.

וידאו נדיר מהגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט׳א: מי שתומך במפעלותיו של הרב דב קוק שליט׳א מטבריה שברכותיו מתקיימות - זוכה להיות חלק בשמירה על העם היהודי!

"ברכותיו מתקיימות" - רוצים להצטרף ולזכות? הכנסו לכאן>>>

מפעלות החסד של הרב הפכה לשם דבר בצפון הארץ כולה. רגישותו לזולת מופלאה ועדינות נפשו וצערו על הסובלים היא משהו שקשה לראות. אהבתו היא לכולם.

וְשָׁם אִשָׁהּ גְדוֹלָה", לצידו צועדת הרבנית כבר שנים רבות, יחד עם נשות ישראל צעד אחר צעד, מעודדת, נוטעת אמונה ותקוה בלבבות שבורים ומפריחה שממון. כמים קרים על נפש עייפה היא מרעיפה חום ואהבה על כל אשה ואישה. בעין חדה מוצאת נקודה טובה בכל אחד ואז מטפחת ומעצימה אותה. ממטולה ועד אילת, שעות בדרכים לכנסים לקרב את נשות ישראל לאבינו שבשמיים. באהבה יוקדת, בנועם, עם חיבוקים ונשיקות ואם צריך גם כמה בדיחות, ערב-ערב יוצאת הרבנית ללא כל תמורה - נטו מתוך אהבת השם ובניו.

עם השנים, ככל שהקהילה גדלה, גדלו הצרכים ובשנים האחרונות הרב והרבנית נאלצים להשקיע רבות ביסוד תשתיות חינוך לקהילה המתפתחת, בסיוע לנזקקים, בסיוע רפואי לחולים, ליולדות ולקשישים ובהחזקת הישיבה הקדושה. מדובר במשימה קשה ביותר, וזאת כאשר משפחות רבות השרויות במצוקה כלכלית, לעיתים עד כדי פת לחם, פונות לרב ולרבנית מידי יום ויום.

נוכח הפניות ההולכות וגוברות לעזרה וסיוע, נוצר עול על הרב שמקשה עליו להיות פנוי למה שרק הוא יכול לפעול... כעת, בעקבות האילוצים, בלית ברירה, הוחלט לצאת במגבית מיוחדת מטרת העל היא להוריד את המשקולות הכבדות הרובצות על כתפיהם של הרב והרבנית שיהיו פנויים לעם ישראל במלאכת הקודש ולהצלת המוסדות הקדושים ולהעצמת והגברת כוח הקדושה בעיר טבריה כמגדלור רוחני לאזור כולו.

בימים האחרונים התגייסו כל גדולי הדור שליט"א מכל העדות והחוגים על מנת לסייע בהצלת מפעלות הרב והרבנית קוק בטבריה. במכתבם גדולי ישראל מבטיחים שנה טובה לכל העוזרים והמסייעים למגבית שתסתיים מחר יום שני ח' בתשרי, כאשר התורמים קונים שותפות נצח במפעלי הקדושה הכבירים בעיה"ק טבריה. על המכתב חתמו כל גדולי הדור ומועצת גדולי התורה, ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי.

"ברכותיו מתקיימות" - רוצים להצטרף ולזכות? הכנסו לכאן>>>

בדבריו למען המגבית אמר הגר"י זילברשטיין דברים נרגשים: "זכה חתני, הגאון המקובל, למה שיחידים בדור זוכים לו: שברכותיו מתקיימות! דופקים על ביתו רבים והופך אותם להיות צדיקים וישרים. רעייתו, בתי, מחוללת נפלאות, תומכת בנשים בכל רחבי הארץ. מצודתה פרוסה על פני כל הארץ, מי שתומך בהם יש לו חלק בשמירה על העם היהודי, הכוח שלנו שמונע מהאויב להיכנס לארצינו - זה הכוח. מי שמסייע להם יש לו דין של שומר ישראל. אשרי מי שיש לו חלק בעזרה שלהם, והקב"ה ישלם כל טוב למי שמסייע להם".

בנוסף, ביום שלישי, שעות ספורות לפני התקדש יום הכיפורים הגדול והנורא מרן קדוש ישראל רבי דב הכהן קוק שליט"א יקיים מעמד מיתוק הדינים ובקשת ישועה ורחמים באתרא קדישא ציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, עבור התורמים שיחי' ובני משפחותיהם. באותה השעה רעייתו הצדקנית הרבנית לאה קוק תליט"א תעתיר בתפילה, סמוך ונראה לשריד בית מקדשינו הכותל המערבי, מקום ממנו לא זזה שכינה מעולם.

אין כל ספק שהרב והרבנית במסירות ובאהבת ישראל האמיתית שלהם, ובתחושת השליחות העמוקה שמניעה אותם הצליחו להאיר את אור היהדות, לתת תקווה, לחבר רבבות נשמות ישראל מכל רחבי תבל לדרך האמת, להיות שליחים טובים להצלת חייהם של רבים כפשוטו ולהחיות לב נדכאים.

זהו מפעל חיים חובק עולם שאסור שיפחת אורו, כולנו מתגייסים למהפכת הקדושה מעיר הקודש טבריה ת"ו שמכאן עתידים להיגאל לעם ישראל כולו נותנים כוח למגדלור הקדושה!

קנו לכם סנגור ליום הדין - קנו שותפות עם הצדיק!

לתרומות חייגו *9886

"ברכותיו מתקיימות" - רוצים להצטרף ולזכות? הכנסו לכאן>>>

 

הרב דב קוק הרב יצחק זילברשטיין טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד