ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

וייבר משיקה גרסאות בטא לבלקברי ו-Windows Phone

האפליקציה הישראלית לתקשורת חינמית בין משתמשי סמארטפונים מתרחבת ומגיעה גם למכשירי RIM ומיקרוסופט. בכך היא מרחיבה את מעגל המשתמשים הפוטנציאלי. כבר היום משתמשים בה למעלה מ-50 מיליון איש

מאייפון לאנדרואיד, ובקרוב גם לבלקברי וחלונות-פון. Viber  צלם: Viber
מאייפון לאנדרואיד, ובקרוב גם לבלקברי וחלונות-פון. Viber צלם: Viber

חברת ההזנק הישראלית וייבר, המפתחת את אפליקציית השיחות Viber, הודיעה היום על השקת גרסאות בטא של האפליקציה למערכות ההפעלה BlackBerry ו-Windows Phone. גרסאות הבטא מאפשרות לשלוח הודעות, תמונות ונתוני מיקום לחברים המשתמשים באפליקציה, והחברה מבטיחה כי בהמשך תשוחררנה למשתמשי הסמארטפונים של RIM ומיקרוסופט גרסאות מלאות, שתאפשרנה גם ביצוע שיחות קוליות על גבי רשת האינטרנט (VoIP) ושליחת הודעות קוליות מוקלטות. לדברי החברה, השקת גרסאות הבטא באה בתגובה לדרישות חוזרות ונשנות מצד משתמשי המערכות.

Viber הוקמה בשלהי 2010 כאפליקציה לאייפון של אפל, וב-2011 הגיעה גם למכשירי האנדרואיד. האפליקציה מאפשרת למשתמשי סמארטפונים לבצע שיחות קוליות, לשלוח הודעות טקסט ולשתף את מיקומם עם משתמשים אחרים בשירות חינם באמצעות האינטרנט האלחוטי או הסלולרי. האפליקציה חוסכת למשתמשים את הוספת אנשי הקשר,ע"י כך שהיא סורקת בזמן אמת את רשימת אנשי הקשר הקיימת על המכשיר ומזהה אוטומטית אצל מי מהם מותקנת האפליקציה.

לאחרונה הודיעה וייבר כי כמות המשתמשים בה חצתה את רף ה-50 מיליון, וכי בכל יום מבצעים המשתמשים כ-7 מיליון דקות שיחה ושולחים כ-40 מיליון הודעות טקסט. הנתונים החודשיים עומדים על למעלה ממילילארד דקות שיחה ומיליארד הודעות טקסט, כאשר בלמעלה מ-10% מהן מוסיפים המשתמשים את מיקומם.
וייבר אפליקציה אייפון אנדרואיד בלקברי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד