י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מישהו שקשור לסמינר?

המשטרה חוקרת: מי פרץ לסמינר ורוקן את הכספת

מי העביר מידע מדוייק לפורצים? סכום כסף גדול של עשרות אלפי שקלים ועד כ-100 אלף ש"ח נגנב במהלך השבת האחרונה מסמינר לבנות בעיר ביתר עילית • שיטת הפעולה של הפורצים, מעלה חשד שאולי מי מהם קשור איכשהו לסמינר

המשטרה חוקרת: מי פרץ לסמינר ורוקן את הכספת
פריצה. אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר צאת שבת, התברר להנהלת סמינר בית יעקב ברחוב קדושת לוי בגבעה B בביתר עילית, כי אלמוני או אלמונים פרצו למבנה הסמינר במהלך "שבת שובה", ורוקנו כספת מתכולתה, כסף מזומן רב.

היום (ראשון) הגיעו שוטרי מז"פ (זיהוי פלילי) לסמינר על מנת לאסוף ממצאים פורנזיים על מנת לקדם את החקירה ולהגיע לפורצים בתקווה שהכסף המזומן שגנבו - עדיין נמצא ברשותם.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי צוות החקירה וכן גורמים בתוך הסמינר, חושדים כי אחד הגורמים הקשור לסמינר קשור בצורה כזו או אחרת לפריצה, זאת מאחר ונפרצו חדרים מאוד מסויימים, בעוד לכיתות או משרדים אחרים כלל לא נכנסו.

בנוסף, נראה כי הפורצים ידעו על מיקומי מצלמות האבטחה ונהגו בהתאם על מנת שלא ייתפסו או יזוהו במערכת ה-DVR. עם הגשת התלונה כאמור, חוקרי תחנת המשטרה בביתר ממחוז ש"י פתחו בחקירה על מנת לאתר את המעורבים במעשה.

כמה כסף היה בכספת שרוקנו? המספרים במדוייקים אינם ברורים דיים, ולדברי גורמים הסכום נע בין כ-50,000 שקלים, לסכום כפול של 100,000 ש"ח, כסף ששולם על ידי תלמידות הסמינר לפעילות וחוגים שונים במסגרת החינוכית.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר ל'בחדרי חרדים' כי נפתחה חקירה, אך סירבו להתייחס לשאר הפרטים.

סמינר מודיעין עילית פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד