י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כשבוע לאחר השקת גוגל דרייב: שדרוגים לגוגל דוקס

חבילת התוכנות המשרדיות מבוססות הענן של החברה, המתחרות באופיס של מיקרוסופט, הצטיידה בימים האחרונים בגופנים חדשים ותבניות מסמכים לשימושים שונים

  • ט"ז אייר התשע"ב
גוגל רוצה להתחרות בכל יכולות אופיס. Google Docs מול Microsoft Office  צלם: TheMarker
גוגל רוצה להתחרות בכל יכולות אופיס. Google Docs מול Microsoft Office צלם: TheMarker

רק לפני כמה חודשים שיפרה גוגל את יכולות בדיקת האיות של Docs, מעבד התמלילים מבוסס הענן שלה, מה שהפך אותו למושך הרבה יותר עבור משתמשים עסקיים המחפשים אלטרנטיבה זולה לאופיס של מיקרוסופט. בשבוע שעבר לקחה החברה שני צעדים נוספים קדימה בתחום, כשהוסיפה לדוקס 450 גופנים ו-60 תבניות חדשים, שרבים מהם נועדו לעסקים.

עד עתה, הציע גוגל דוקס מבחר אנמי למדי של גופנים. כמובן שאת רוב התכתובות העסקיות ניתן לנהל היטב גם באמצעות גופן אריאל או טיימס ניו רומן, אך עבור עיצוב פלאייר, הזמנה או כל דבר אחר שדורש יצירתיות, אין ספק שיש צורך במבחר רחב יותר. עתה, עם פתיחת הרשימה הנגללת של הגופנים, ניתן יהיה לראות תוספות חדשות (אך לא את כל ה-450, מה שהיה הופך את התפריט לקשה לשימוש). כדי להוסיף פונטים, ניתן להקיש על אפשרות ה-Add Fonts בתחתית התפריט, ולסנן את הבחירה באמצעות אחת מארבע קטגוריות עיקריות: גופני תצוגה, גופני כתב יד, גופני עם תגים (serif) או ללא תגים (sans serif). כמובן, מאחר ומדובר בגוגל, אפשר לחפש בספריית הגופנים - יכולת שימושית מאוד למי שמחפש גופן ספציפי.

כדי לנסות את התבניות, ניתן להיכנס לגלריית התבניות של גוגל דוקס, ואז להקיש על See all templates for work. דוקס מציע מגוון נחמד, החל ממכתבי המלצה וקורות חיים ועד חשבוניות והצעות מחיר.
דוקס גוגל עדכונים חבילה גופנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד