כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רזי VS עמית

קרב ציוצים בין העיתונאים: "מדובר באמת בחוצפה"

עימות פומבי התגלע אמש בין שני אנשי תקשורת מפורסמים, מצד אחד העיתונאי הצעיר עמית סגל ומהעבר השני איש התקשורת הוותיק רזי ברקאי | הנושא: יציאתה לחופשה של הפרקליטה המלווה את תיקי נתניהו מטעם הפרקליטות

קרב ציוצים בין העיתונאים: "מדובר באמת בחוצפה"
רזי ברקאי/עמית סגל צילום: משה שי/הדס פרוש, פלאש 90

הפרקליטה המלווה את חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו - עורכת הדין ליאת בן ארי, שמונתה לפני כמה ימין גם לתפקיד משנה לפרקליט המדינה יצאה, לחופשה פרטית בשיא ימי השימוע ועוררה סערה כאשר חיצי ביקורת רבים הופנו כלפיה.

הכתב הפוליטי הבכיר עמית סגל, מתח ביקורת על כך וצייץ בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו, "היעדרות משימוע לצורך חופשה בדרום אפריקה היא מהלך סביר במקרה שהנופשת לא חשובה או שההליך לא חשוב. כיוון שהנופשת חשובה וההליך חשוב אז מדובר באמת בחוצפה שמעידה: לא משנה מה תגידו שם, אותי לא תשכנעו".

בציוץ נוסף צייץ בהלצה, "ליאת בן ארי מציגה: שימוע בלב פתוח ונופש חפצה".

איש התקשורת רזי ברקאי המגיש מידי בוקר את התכנית 'מה בוער' בגל"צ, עקץ את עמית סגל ויצא להגנת הפרקליטה הבכירה, "עמית יקירי. אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא. כשליאת בן ארי, באישור היועמ''ש, יוצאת לחופשה משפחתית ונופשת לכמה ימים זו עילה להתגולל עליה. סחתיין".

עמית סגל השיב לו בקצרה: "אחד הציוצים הדביליים".

לאור הביקורת הרבה שספג ברקאי על הציוץ, הוא הגיב וכתב, "תרגיעו. עמית סגל סגר מדפים גם כשקיבל כסף ציבורי (גל"צ) וזה היה בסדר אז וגם היום. אם ליאת בן ארי היתה מבטלת את החופשה סגל היה מהראשונים לצייץ: היא לא תוותר על צ'אנס חייה. לתלות את ביבי".

הכתב הפוליטי אלירן טל מ'ערוץ 20' הגיב לברקאי: "אתה באמת משווה? זה נראה לך הגיוני שפרקליטה בכירה תיעדר בשלב כ"כ משמעותי של תיק הדגל של הפרקליטות רק כדי לראות אריות בספארי באפריקה?".

יעל דן, המגישה את תכנית האקטואליה 'עושים צהריים' בגל"צ, יצא דווקא להגנת סגל וכתבה, "רזי יקירי. חולקת עליך לחלוטין. אפריקה יכולה לחכות והצדק צריך גם להראות. הסכנה שהציבור יאבד אימון בתהליך היא גדולה ובאחריותה של התובעת. העדרותה בנסיבות האלה היא בטווח שבין תמוה לשערורייתי!".

 

 

 

עמית סגל עימות בטוויטר רזי ברקאי ליאת בן ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד