ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אנא אֶחי: הסינגל המרגש שנכתב לכבוד הרב קוק מטבריה

לרגל המגבית המיוחדת לטובת המוסדות, תלמידיו של הרב קוק השיקו שיר מיוחד המסמל את אהבתם לרב קוק • כל גדולי הדור שליט"א מכל העדות והחוגים חתמו על קריאת קודש למען מפעלות הרב והרבנית קוק בטבריה • לתרומות חייגו *9886

אנא אֶחי: הסינגל המרגש שנכתב לכבוד הרב קוק מטבריה
הרב דב קוק צילום: שוקי לרר

בימים אלו לרגל המגבית המיוחדת לטובת מוסדות הרב והרבנית קוק, השיקו תלמידיו של הרב שיר מיוחד בניגון של "אנא בכח" שהלחין עובדיה חממה, עם מילים מקוריות ומרגשות במיוחד שמסמלות את מה שהם חשים לרבם האהוב. השיר מכה גלים בכל קהילות תלמידי הרב ברחבי העולם, והפך לשלאגר שמושר שוב ושוב ע"י מעריצי אוהדי הרב.

הרב ורעייתו הרבנית עברו מבני ברק לטבריה לפני למעלה מ-30 שנה. הם עזבו את עיר הולדתם, את משפחתם ואת ביתם והצפינו הרחק כדי להציל נפשות בעם ישראל. יום ולילה ביתם פתוח לקרב להאיר ולנווט את הדרך לרבבות יהודים ההולכים בעקבותיהם.

"ברכותיו מתקיימות" - רוצים להצטרף ולזכות? הכנסו לכאן>>>

הרב והרבנית חוללו מהפכה רוחנית עצומה, מהפכה שהאירה באור התורה והמצוות את האזור כולו. הם הקימו יחד אימפרייה של תורה, קירוב רחוקים ומפעלות של סיוע וחסד, בענווה במסירות נפש לכל יהודי.

בשנים האחרונות, נוכח הפניות ההולכות וגוברות לעזרה וסיוע, נוצר עול על הרב שמקשה עליו להיות פנוי למה שרק הוא יכול לפעול... כעת, בעקבות האילוצים, בלית ברירה, הוחלט לצאת במגבית מיוחדת מטרת העל היא להוריד את המשקולות הכבדות הרובצות על כתפיהם של הרב והרבנית שיהיו פנויים לעם ישראל במלאכת הקודש ולהצלת המוסדות הקדושים ולהעצמת והגברת כוח הקדושה בעיר טבריה כמגדלור רוחני לאזור כולו.

בימים האחרונים התגייסו כל גדולי הדור שליט"א מכל העדות והחוגים על מנת לסייע בהצלת מפעלות הרב והרבנית קוק בטבריה. במכתבם מבטיחים גדולי ישראל שנה טובה לכל העוזרים והמסייעים למגבית שתסתיים מחר יום שני ח' בתשרי, כאשר התורמים קונים שותפות נצח במפעלי הקדושה הכבירים בעיה"ק טבריה. על המכתב חתמו כל גדולי הדור ומועצת גדולי התורה, ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א.

זהו מפעל חיים חובק עולם שאסור שיפחת אורו, כולנו מתגייסים למהפכת הקדושה מעיר הקודש טבריה ת"ו שמכאן עתידים להיגאל לעם ישראל כולו נותנים כוח למגדלור הקדושה!

קנו לכם סנגור ליום הדין - קנו שותפות עם הצדיק!

לתרומות חייגו *9886

"ברכותיו מתקיימות" - רוצים להצטרף ולזכות? הכנסו לכאן>>>

הפקה והקלטה: אולפני "אנחנו וצאצאינו", בני ברק | לחן מקור: "אנא בכח" - עובדיה חממה | שירה: נתנאל ישראל| עיבוד מוזיקלי: שמוליק וינרייך | עיבוד קולי ומקהלות: שמוליק גולדשטיין, דיויד טויב, סיני ברמץ, יעקב אלחנן עקשטיין | גיטרות: אבי סינגולדה | מיקס: מאיר גרשטיין

הרב דב קוק הרבנית קוק הגר''י זילברשטיין סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד