י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בייביסיטר בשכונה החרדית

וּבִעַרְתָּ: צעיר פגע בילדים בזמן ששמר עליהם

הוארך מעצרו בפעם הרביעית של צעיר בן 20 החשוד כי פגע בקרובי משפחתו הקטינים בעת ששמר עליהם בביתם • פגע בפעוטה בת שנתיים וחצי, אחיה בן ה-6 ואח נוסף בן 7

וּבִעַרְתָּ: צעיר פגע בילדים בזמן ששמר עליהם
חשוד חרדי מובא לבימ"ש. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בית משפט השלום בירושלים האריך בפעם הרביעית את מעצרו של צעיר בן 20 תושב פתח תקווה, בעקבות הגשת הצהרת תובע בעניינו על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, לקראת הגשת כתב אישום לאחר יום הכיפורים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי בתחילת חודש אלול נמסר דיווח למרכז הגנה ("בית לין") אודות פגיעה חמורה בשלושה ילדים ובהם בת שנתיים. עם קבלת הדיווח הועברו הפרטים למחלקת הרווחה ולמשטרת ישראל.

החשד הוא, כי בזמן שצעיר כבן 20 שימש בתפקיד בייסיסיטר בבית קרובי משפחתו בשכונה חרדית, פגע בפעוטה בת שנתיים וחצי, אחיה בן ה-6 ואח נוסף בן 7. במשטרה פתחו בחקירה ולאחר מספר שבועות, ביום חמישי בערב ראש השנה עצרו את החשוד.

עו"ד ליאור פרץ

בחקירתו החשוד שותק ואינו משתף פעולה עם החוקרים. פרקליטו עו"ד ליאור פרץ סירב להתייחס לפרטי החשדות ול'בחדרי חרדים' הוא מסר: "לכשיוגש כתב האישום ניחשף לחומר הראיות ונגיב בהתאם בפני בית המשפט".

בית משפט השלום האריך את מעצרו מעת לעת והבוקר (חמישי) עם הגשת הצהרת תובע לקראת כתב אישום, מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים.

וביערת הרע מקרבך מעשים חמורים בייביסיטר פגיעה בילדים עוד ליאור פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד