ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

הושלמה פריסת 'איחוד הצלה' במירון

מאות מתנדבים יפעלו בכל רגע נתון בכל רחבי מירון במשך ל"ג בעומר • כדי להעניק טיפול טוב לכוויות, צוידו חובשי 'איחוד הצלה' ברחבי הארץ בתחבושות ווטר ג'ל

ההכנות הלוגיסטיות של 'איחוד הצלה' במירון
ההכנות הלוגיסטיות של 'איחוד הצלה' במירון

ארגון 'איחוד הצלה' השלים את היערכותו ופריסת נקודות החירום וחדרי הפיקוד במתחם ציון הרשב"י במירון ובאזור כולו, לקראת הפעילות המבצעית רחבת ההיקף לאבטחת שלומם של מאות אלפי העולים למירון בל"ג בעומר. המבצע יחל בשעות הבוקר של יום רביעי ויסתיים רק לפנות בוקר יום שישי, עם שובם של אחרוני העולים מירונה לביתם.

'איחוד הצלה' מפעיל מוקדים רפואיים בכניסה לציון הרשב"י, למרגלות הציון, מלבד שמונה נקודות הזנקה נוספות שיפעלו באזור מירון כולו, כאשר עשרה צוותים של מתנדבים שיכללו מאות מתנדבים, יפעלו בכל רגע נתון באזור במהלך חגיגות ל"ג בעומר. הפעילות המורכבת תיערך בסיוע קופת חולים 'מאוחדת'.

"כלקח משנים עברו, אנחנו מבינים שצריך להרחיב את זמני הפעילות הרבה מעבר לזמן החגיגות עצמן, ולכן הצוותים מתחילים בפעילות מבצעית בשטח שעות רבות לפני ההדלקה הראשונה של ל"ג בעומר ונסיים את הפעילות המבצעית רק כאשר ההמולה כאן תסתיים", מסביר מפקד מבצע מירון ואחראי 'איחוד הצלה' בגליל, ר' נחמן קליין, אשר עמל בימים האחרונים ללא לאות על ההכנות הלוגיסטיות המורכבת לקראת הפעילות הנרחבת.

במסגרת ההיערכות הכוללת, צוידו בימים האחרונים מתנדבי הארגון בכל רחבי הארץ בתחבושות לטיפול בכוויות של חברת 'ווטר ג'ל'. תחבושות ווטר ג'ל מעניקות טיפול מקצועי לכוויות ובמקרים רבים היא גם מונעת את הישארותה של צלקת על הנפגע.

ב'איחוד הצלה' מדגישים כי אחת הפציעות הנפוצות ביותר בל"ג בעומר, הם פצעי כוויות כתוצאה ממגע עם מדורות ל"ג בעומר. הטיפול בכוויות הינו עדין מאוד ועל כן יש לבצעו באופן המקצועי והמהיר ביותר אחרי הפגיעה, על מנת להפחית את הכאבים ולהימנע מהותרת צלקת במקום הכוויה.

לקראת ל"ג בעומר פנתה הנהלת 'איחוד הצלה' לחברת ש.א.ג. ציוד רפואי, החברה המשווקת את התחבושות בארץ, שנרתמה לסייע וסיפקה עשרות ערכות לטיפול בכוויות שהועברו למתנדבים.

בארגון שבים וקוראים לציבור לנהוג על פי כללי הוראות הבטיחות באש שפורסמו בימים האחרונים, על מנת למנוע פגיעה קשה של כוויה כתוצאה ממדורות ל"ג בעומר. בכל מקרה של פגיעה, יש לפנות מייד למוקד החירום של 'איחוד הצלה' במספר 1221.





לג בעומר איחוד הצלה היערכות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד