י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במוקד שדרות

חדש: הודעות קוליות לעיוורים ובעלי טלפון כשר

עיריית שדרות ממשיכה להשתפר ולשפר את השירות לכלל תושביה ובימים אלה משיקה שירות חדש – הודעות קוליות לאוכלוסיית העיוורים והחרדים בעלי טלפון כשר חסום להודעות | הן בשגרה והן בחירום, בזמן שהתושבים יקבלו הודעות סמס עם המידע הרלוונטי, תושבים שיירשמו לשירות החדש יקבלו שיחת טלפון ובה הודעה קולית • דוידי: "נמשיך לייעל ולשפר את השירות למען כלל התושבים שלנו"

חדש: הודעות קוליות לעיוורים ובעלי טלפון כשר
ר"ע שדרות דוידי עם השר ארדן צילום: דוברות עיריית שדרות

כחלק מהסלוגן של עיריית שדרות – "חושבים שירות – מקצועיות, משפחתיות, מחויבות" – ממשיכה העירייה על כלל אגפיה ומחלקותיה לשפר את השירות ולייעל אותו למען כלל התושבים, בכל המגזרים ובכל הגילאים.

האגף לשירות התושב אמון על מוקד מידע ושירות לתושב העירוני (106), אשר מוציא הודעות כתובות לתושבים (SMS) ובהן מידע אינפורמטיבי רלוונטי לעתים לרחוב או שכונה מסוימים ולעתים לכלל העיר. ההודעות יוצאות הן בשגרה, כמו סגירת כביש בשל עבודות או פסטיבל שמתקיים בעיר והן בחירום, אז יוצאות הודעות מצילות חיים, כמו הנחיות התגוננות, הנחיה להישאר במרחבים מוגנים, טלפונים חיוניים וכו'.

מתוך חשיבה על כל האוכלוסיות, ומתוך ההבנה שההודעות הכתובות חשובות לשיפור השירות לתושב ולעיתים אף מצילות חיים, השיקה העירייה שירות הודעות קוליות הנותנות מענה לאוכלוסיות שאינן יכולות לקבל הודעות כתובות, כגון עיוורים וכן חרדים בעלי טלפון כשר החסום להודעות.

השירות יינתן כך שבמקום הודעה כתובה, התושב יקבל צלצול טלפון וכשיענה ישמע את ההודעה מוקלטת.

בימים אלה מחלקת העירייה פלאיירים בבתי הכנסת עבור בעלי הטלפונים הכשרים וכן תדאג להפיץ את הבשורה גם לאוכלוסיית העיוורים בעיר.

ראש העיר, אלון דוידי, המוביל את מדיניות שיפור השירות לתושב בעיר בשנים האחרונות, אומר: "המוקד של שדרות הוא מהמצטיינים בארץ, מוקד המארח מידי שבוע נציגים מרשויות אחרות שמגיעים כדי ללמוד על עבודתו, על עבודת נציגי השירות ועל המיכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר שיש. חשוב ביותר שגם תושבים שאין באפשרותם לקרוא הודעות יקבלו את המידע ולכן השירות החדש של ההודעות הקוליות הוא חשוב ביותר. נמשיך לייעל ולשפר את השירות למען כלל התושבים שלנו".

טלפון כשר שדרות אלון דוידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד