י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחסות הכשר בג"צ

תגובת הח"כ לפיגוע: "נא להצטייד בשקיות הקאה"

בהתייחסו לפיגוע בגרמניה ביום הכיפורים, צייץ ח"כ עופר כסיף מהרשימה הערבית, כי במקום שישראל תהיה הראשונה לגנות ולהחרים את הממשלות הנאו פאשיסטיות ברחבי העולם היא סוחרת עמן ומחזקת אותן. עבור הכיבוש כרתנו ברית עם השטן" | עיתונאי מימין הגיב לו: "נא להצטייד בשקיות הקאה בטרם הקריאה" | הח"כ לא חזר בו ולא נשאר חייב

תגובת הח"כ לפיגוע: "נא להצטייד בשקיות הקאה"
זאב קם / עופר כסיף צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הפיגוע בגרמניה ביום הכיפורים: חבר בכנסת ישראל, השווה בין הרוצח לבין הימין בישראל.

חבר הכנסת עופר כסיף, היהודי היחידי ברשימה הערבית המשותפת, צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו תגובה לטבח בעיר האלה בגרמניה וספג תגובות חריפות. הח"כ כתב, "‏זוועה בגרמניה, במה שמסתמן כמתקפת ימין קיצוני על בית כנסת בזמן תפילה. אי אפשר להתעלם מברית הגזענים הבינלאומית הנרקמת אל מול עינינו, רוצחים נאצים לא פועלים בחלל ריק אלא שואבים תמיכה ולגיטימציה מממשלות הימין הקיצוני באירופה, בפיליפינים, בברזיל, בארה"ב, וגם בישראל".

"‏ואכן, במקום שישראל תהיה הראשונה לגנות ולהחרים את הממשלות הנאו פאשיסטיות ברחבי העולם", כותב כסיף, "היא סוחרת עמן ומחזקת אותן. עבור הכיבוש כרתנו ברית עם השטן. לבי עם משפחות ההרוגים. יהי זכרם של ההרוגים ברוך, ואיחולי החלמה מהירה לפצועים".

כתב הכנסת של 'כאן' זאב קם, הגיב וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "‏גבירותי ורבותי, עופר כסיף. חבר כנסת בכנסת ישראל. קראו בדקדקנות את הניתוח של הבחור על הפיגוע המזוויע נגד יהודים בגרמניה ואת הדברים שהוא אומר על ישראל, דווקא על רקע הפיגוע. נא להצטייד בשקיות הקאה בטרם הקריאה".

כסיף הגיב לקם וכתב, "בהחלט נדרשת שקית הקאה. אבל לא מהסיבה שחשבת. פקח עיניים זאב. הממשלה שלך עושה עסקאות עם ניאו-נאצים".

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, הגיב לעופר כסיף וכתב, "חלאה בכנסת". אל השניים הצטרפו עשרות גולשים שהגיבו לכסיף וגינו את דבריו.

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שהאיש מעורר פרובוקציה ומקצין באמירותיו. למרות זאת בג"צ אישר את התמודדותו לכנסת ישראל ופסל לעומתו את אנשי הימין, כדוגמת מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין וברוך מרזל.

זאב קם עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד