י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חשש בבירה

מיסיונרים ינצלו צעדת ירושלים בחג הסוכות

חשש כי מיסיונרים ינצלו את צעדת יום ירושלים בחג הסוכות כדי להפיץ תכנים ולעשות נפשות רח"ל • בצעדה שנערכה בשנה שעברה, אספו פעילי אור לאחים עדויות על פעילות מיסיונרית הכוללת פעילות פלילית של חלוקת חומרים להמרת דת היל"ת גם לקטינים, דבר שאסור על פי החוק הישראלי

מיסיונרים ינצלו צעדת ירושלים בחג הסוכות
מיסיונרים בפעולה צילום: באדיבות המצלם

תופעה חמורה של הפצת חומרים משיחיים ומיסיונרים להמרת דת, עלולה להתרחש בצעדת ירושלים שתיערך בחול המועד סוכות הקרוב בעיר הקודש. צעדת ירושלים נערכת מידי שנה מזה עשרות שנים בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם מכל רחבי העולם הצועדים ברחבי העיר בתהלוכה ססגונית. התהלוכה שאינה הולמת את רוח היהדות כוללת קבוצות של תיירים ממדינות רבות, בהם גם קבוצות נוצרים אוהבי ישראל.

בצעדה שנערכה בשנה שעברה, אספו פעילי אור לאחים עדויות על פעילות מסיונרית הכוללת פעילות פלילית של חלוקת חומרים להמרת דת היל"ת גם לקטינים, דבר שאסור על פי החוק הישראלי.

פניות התרעה שביצע הארגון לעיריית ירושלים, נענו בהכחשה מוחלטת של קיום פעילות מסיונרית במהלך הצעדה.

לקראת הצעדה הקרובה, שתיערך ביום חמישי ח"י תשרי ג' דחוה"מ, פנה בדחיפות מנהל האגף למאבק בכתות ובמיסיון באור לאחים הרב בנימין וולקן, לעיריית ירושלים על מנת שתסכל את השאיפה של פעילי המיסיון לשוב ולחלק חומרים אסורים גם השנה.

למכתב הדחוף, צורפו גם תמונות המעידות על חברי הכת המשיחית "ויז'ן פור יזראעל" המחלקים פליירים וחומרים אחרים בעברית ואנגלית לכלל הציבור בהם גם ילדים, דבר שמנוגד לחלוטין לחוק האוסר שידול קטינים להמרת דת.

המכתב המיועד לראש העיר והפקת המצעד, כולל עדויות של צועדים, המתארים כיצד הפעילים המיסיונרים עוצרים את משתתפי המצעד על מנת לחלק את החומרים המסוכנים ולפתותתם במתק שפתיים להמרת דת ה"י.

לדברי הרב בנימין וולקן מנהל האגף למאבק בכתות ובמיסיון ב'אור לאחים': "סכנת המיסיון מתפשטת לכל ערי ישראל, ולצערנו הגיעה גם לעיר הקודש. זהו מעשה חמור ביותר, אשר תוך ניצול ציני בשעה שיהודים נאמנים רבים מציינים את העלייה לרגל, נעשים פרצות איומות בחומת הדת ברוחבה של ירושלים. ארגון אור לאחים שעוקב אחר הפעילות הלא חוקית של המיסיונרים ימשיך למנוע מהם לקיים את הפעילות המסוכנת שלהם בכל האמצעים העומדים לרשותו".

מיסיונרים צעדת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד