י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרויקט סוכות מיוחד

דירות ארעי - אבל שוות מיליוני דולרים

בחג הסוכות אנו מצווים לצאת מדירת הקבע לדירת ארעי • יש כאלה שגם דירות הארעי שלהם שוות עשרות מליוני דולרים • מטוסי פאר עם חדרי שינה, מקלחת ולובי מפנק, לצד יאכטות עם מגרשי ספורט, חדרי כושר ואולמות צפייה • הצצה

דירות ארעי - אבל שוות מיליוני דולרים
יאכטת הפאר צילום: pixsby

בחג הסוכות אנו מצווים לצאת מדירת קבע לדירת ארעי. בואו ותכירו את דירות הארעי היקרות ביותר בעולם:

זה נראה כמו הסוויטה הכי מהודרת במלון או אולי דירת פנטהאוז יוקרתית, אבל לא, הכירו את ה-דרימליינר B787, מטוס היוקרה הגדול בעולם.

במטוס סטנדרטי מהדגם הזה יש בדרך כלל 335-240 מושבים, אך למטוס הזה יכולים להיכנס רק כ-40 אנשים. לאיפה נעלם כל המקום? ובכן, חדר שינה ענק עם מיטת קינג סייז, מסדרונות חופים בעץ, חדרי מקלחת ענקיים ומפוארים, לובי קבלה עם כל סוגי הספות והכורסאות שאתם רק חולמים עליהן, שישה מסכי טלוויזיה גדולים, שף פרטי צמוד, חפצי נוי יוקרתיים, מלצרים, דיילים, מנקים ואפילו רופא ומסאז'יסט.

עלות ייצור המטוס נאמדת בכ-400 מילון דולר, ומי שאחראית על פיתוחו ועיצובו היא החברה האמריקנית קסטרל אוויאיישן (Kestrel Aviation Management). כדי לשכור אותו תיאלצו להיפרד מ-260 אלף שקלים - וכל זה לשעה אחת בלבד.

 

ומהאוויר אל הים:

מייסד אורקל לארי אליסון מחזיק ברשותו יאכטה באורך של 90 מטרים בשם "מוסאשי", אותה רכש בשנת תשע"ג. בעבר הייתה בבעלותו ספינה גדולה יותר בשם "ריזינג סאן", שעוצבה במיוחד בשבילו. לריזינג סאן היו לפי הדיווחים 82 חדרים, אולם קולנוע, מרתף יינות ומגרש כדורסל.

יאכטת הפאר/PIXSBAY

ליו"ר גוגל לשעבר אריק שמידט, יש יאכטה באורך 60 מטרים בשם הלא כל כך מקורי "אואזיס". היאכטה כוללת בריכה וחדר כושר שהוסב למועדון. הוא רכש אותה לפני כעשור תמורת 72 מיליון דולר.

ג'ים קלארק ממייסדי Netscape לא מסתפק בספינה אחת, והוא הבעלים הגאה של כמה ספינות. לפני מספר שנים הוא מכר 2 מתוכן תמורת 113 מיליון דולר: יאכטה באורך כ-42 מטרים ב-18 מיליון דולר והשנייה, "אתנה", באורך 90 מטרים ב-95 מיליון דולר.

מעגן היאכטות הפרטיות בבוראס הרבור/ PIXSABY

"סנסס" זהו שמה של היאכטה הפרטית של לארי פייג' אחד ממייסדי גוגל והבעלים של הענקית אלפבית. ביאכטה ועלותה 45 מליון דולר יש מועדון חוף פרטי עם ג'קוזי ומיטות שיזוף, מתחמי אוכל מקורים ולא מקורים ומנחת מסוקים.

יאכטת הפאר/PIXSBAY

לשותפו של פייג' סרגיי ברין יש יאכטה בשווי של 80 מליון דולר והיא היאכטה המהירה ביותר בעולם. ביאכטה באורך 70 מטרים יש רחבת ריקודים ענקית ואולם קולנוע פתוח. שמה היא תהיתם הוא "דרגונפליי".

יאכטת הפאר/PIXSBAY

 

 

מטוס פרטי יאכטה מגזין סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד