י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תומכים נלהבים של טראמפ

פרנס ופרומן נעצרו בחשד להפרת כללי המימון

שני אנשי עסקים אוקראיניים תומכים נלהבים של טראמפ, נעצרו באשמת הפרת כללי המימון של קמפיין טראמם לנשיאות | השניים תרמו מאות אלפי דולרים למפלגה הרפובליקנית ולטראמפ עצמו 

פרנס ופרומן נעצרו בחשד להפרת כללי המימון
רודי ג'וליאני - עורך דינו של טראמפ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שני אנשי עסקים יהודים, שעל פי הדיווחים, סייעו לרודי ג'וליאני, מי שמשמש כעורך דינו הפרטי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בניסיונותיו לחשוף עוולות מצד סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, נעצרו באשמה של הפרת כללי מימון קמפיין.

לב פרנס ואיגור פרומן, שני אנשי עסקים אוקראיניים - אמריקאיים המתגוררים כיום בפלורידה, מוכרים כחברים קרובים ולקוחותיו של מר ג'וליאני, המשמש כיום כעורך דינו הפרטי של דונלד טראמפ.

השניים שותפים עסקיים וגם תומכים נלהבים של נשיא ארצות הברית טראמפ, לאחר שתרמו מאות אלפי דולרים הן למפלגה הרפובליקנית והן לקבוצת קמפיין פרו-טראמפ.

הם נעצרו ביום רביעי האחרון והופיעו בבית המשפט הפדרלי בווירג'יניה אתמול (חמישי). ההאשמות אינן קשורות לפעילותם לכאורה בנושא מר ביידן.

על פי הדיווחים, מר פרנס מילא תפקיד מפתח בהכרת מר ג'וליאני בפני התובע האוקראיני לשעבר איבור שוקין. אנשי הקמפיין של טראמפ האשימו את מר ביידן, המתמודד הנוכחי במפלגה הדמוקרטית עם הסיכויים הגדולים לנצח ולהתמודד מול טראמפ בבחירות לנשיאות בשנה הבאה, בכך שהשתמש בהשפעתו כדי שמר שוקין יפוטר מכיוון שהתובע בדק חברה שהעסיקה את בנו האנטר ביידן.

גם מר פרנס וגם מר פרומן סעדו ארוחה חברית עם הנשיא בשנה שעברה, כך על פי ה"וול סטריט ג'ורנל", שדיווח ראשון על מעצרם. על פי הדיווחים הם פגשו גם את דונלד טראמפ ג'וניור.

דונלד טראמפ רודי ג'וליאני ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד