י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"יריקה בפרצוף של המתפקדים"

הח"כ מ'הליכוד' יוזם: הדחת הנסיכים ששימשו בעבר שרים בכירים

ח"כ חדש יחסית שוב בכותרות. והפעם, הוא יוזם את הדחתם של ארבעה בכירים בליכוד ששימשו בעבר כשרים בממשלה וזאת עקב כך שהחליטו בבחירות האחרונות שלא להצביע לליכוד ואף אמרו זאת בגלוי בכלי התקשורת | הח"כ פנה למנכ"ל בדרישה שידיח אותם מחברותם בתנועה

הח"כ מ'הליכוד' יוזם: הדחת הנסיכים ששימשו בעבר שרים בכירים
מיכאל איתן/בני בגין/דן מרידור צילום: אורי לנץ/מרים אלסטר/הדס פרוש, פלאש 90

יוזמה בליכוד: כחודש לאחר הבחירות, ובעקבות כך שכמה מבכירי 'הליכוד' לשעבר הודיעו פומבית כי לא יתמכו בליכוד במערכות הבחירות החולפות תוך שהם האשימו את יושב ראש 'הליכוד' בנימין נתניהו בהחלטתם זו - כעת יוזמים להדיחם מהתנועה.

על פי הפרסום הבוקר (שישי) ב'ידיעות אחרונות', חבר הכנסת שלמה קרעי פנה למנכ"ל 'הליכוד' צורי סיסו ודרש להדיח כמה מבכירי 'הליכוד' לשעבר, ששימשו כשרים בכירים והוגדרו כ'נסיכי הליכוד' בטענה שיצאו "בשצף קצף נגד הליכוד".

ברשימה שהגיש קרעי למנכ"ל 'הליכוד', הוא דורש להדיח את בני בגין, בנו של ראש הממשלה לשעבר ומייסד 'הליכוד' מנחם בגין, את דן מרידור ואת מיכאל איתן ששימשו בעבר כשרים מטעם 'הליכוד' וכן את יו"ר הכנסת לשעבר דן תיכון.

בפנייתו כותב קרעי, "מבדיקה שעשיתי מול אגף המחשוב במצודת זאב הופתעתי לגלות שנבחרי ליכוד בעבר שיצאו בשצף קצף נגד רשימת הליכוד ונבחריה בבחירות האחרונות, לא נגרעו או הסירו את חברותם בתנועה. יותר מכך, מתוקף תפקידם בעבר, הנ"ל הינם חברי מרכז הליכוד מכוח כהונה לכל חייהם".

"לאור האמירות החמורות ביותר שלהם נגד רשימת הליכוד, ואף הצהרתם של כל אחד מהנ"ל שלא יצביעו מחל בבחירות האחרונות", מוסיף קרעי ודורש, "יש להדיח אותם מהתנועה באופן מיידי... הישארותם כחברי מפלגה ובוודאי כחברי מרכז כמוה כיריקה בפרצוף של המתפקדים ושל חברי מרכז הליכוד שעושים יומם ולילה לטובת התנועה והמדינה".

ח"כ שלמה קרעי הוסיף הבוקר וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "יש היוצאים נגדי על היוזמה להדיח את אלו שהכריזו שלא יצביעו לליכוד בבחירות הקודמות. מוזר. אני בטוח שאם רק אוציא מילה נגד נתניהו אהפוך לאהובם ויקיר נפשם. כל מי שרוצה פרסום טוב רק צריך לצאת נגד נתניהו והליכוד והוא מלך התקשורת. תודה אבל לא תודה".

שלמה קרעי בני בגין תנועת הליכוד בנימין נתניהו מיכאל איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד