י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אפקט הבומרנג"

ליברמן מאיים על ביבי ותוקף את כתבי החצר

לאחר התעלמות המפלגות הגדולות מהמתווה להקמת ממשלת אחדות של יו"ר 'ישראל ביתנו'. ליברמן תוקף את 'כתבי החצר' מבלפור כהגדרתו ומשגר איום לעבר נתניהו. "כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג"

ליברמן מאיים על ביבי ותוקף את כתבי החצר
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

לאחר שפרסם אמש (חמישי) את מתווה 'ישראל ביתנו' להקמת ממשלת אחדות שזכתה להתעלמות גורפת מצידן של 'הליכוד' ו'כחול לבן', יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן משגר היום (שישי) איום לעברו של נתניהו בעקבות מה שמכונה מצידו "השתלחויות מכתבי החצר".

ליברמן כותב היום, כי "ביומיים האחרונים שמעתי בליל של חנופה והשתלחויות מצד עסק ביש", בדבריו הוא מאשים את הכתבים יעקב ברדוגו, יואב יצחק ושרון גל, אותם הוא מכנה "להקת כתבי החצר של רחוב בלפור".

ליברמן שיגר איום ברור לעברו של נתניהו שהוא הוסיף וכתב, "כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג. כדאי מאוד שמישהו יספר לו על התופעה המעניינת הזאת".

חבר הכנסת מירי זוהר הגיב לדבריו של חבר הכנסת ליברמן וכתב לו, "איווט, עצוב לראות כיצד הפרגמטיות שהייתה בך הפכה לשנאה אישית כלפי נתניהו. מדינת ישראל חשובה יותר מכעס אישי ושמירת טינה. לא יורקים לבאר ממנה שתית".

בתוך כך, למעלה מיממה לאחר שפרסמו את מתווה 'ישראל ביתנו' להקמת ממשלת אחדות ומאחר ולא קיבלו מענה או התייחסות מצידם של ראשי הסיעות הגדולות, 'הליכוד' ו'כחול לבן' - ב'ישראל ביתנו' פנו היום לליכוד בהצבעה להיפגש לישיבת מו"מ.

יו"ר הסיעה, חבר הכנסת עודד פורר - איש צוות המו"מ מטעמו של ליבמרן, שיגר פנייה ליו"ר צוות המו"מ של הליכוד - השר יריב לוין - בה הוא מבקש להיפגש לישיבת מו"מ. לדבריו, "הצורך בהקמת ממשלת אחדות לאומית יחד עם האתגרים הרבים שיונחו לפתחה, מחייב אותנו לפעול ללא לאות על מנת לקדם את הנושא".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו הליכוד ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד