ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אב ל-19 ילדים

רב בית הכנסת ביצע עבירות חמורות באחיות

קשיש בן 79 המשמש כרב בית כנסת בדרום הארץ, הורשע אמש בביצוע מעשים חמורים במספר הזדמנויות בשלוש אחיות בנות 8 ,12 ו-14. המעשים התרחשו סמוך למשרדו בבית הכנסת • נגזרו עליו עונש מאסר בפועל של ארבע שנים, מאסר על תנאי ופיצוי כולל למתלוננות בסך של 150,000 ש"ח

רב בית הכנסת ביצע עבירות חמורות באחיות
ילדות צילום: אביר סולטן, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בית המשפט המחוזי בבאר-שבע גזר אתמול (חמישי) על יהודה בן דוד, בן 71, אב ל-19 ילדים וסב לכ-70 נכדים - עונש של ארבע שנות מאסר בפועל בגין ביצוע עבירות של מעשים חמורים כלפי שלוש אחיות בנות משפחה אחת, בהיותן קטינות. בנוסף, פסק ביהמ"ש כי הנאשם ישלם למתלוננות פיצוי בסכום כולל של 150,000 ש"ח.
 
הנאשם הורשע לאחר ניהול הוכחות כאמור בביצוע עבירות של מעשים חמורים כלפי שלוש קטינות בנות 8 ,12 ו-14 עת הגיעו לבית הכנסת עם בני המשפחה, בין היתר גם בשבת. הנאשם ביצע את המעשים בחמש הזדמנויות שונות החל משנת 2012  סמוך למשרדו בבית הכנסת.

בשלב הטיעונים לעונש ציינה עו"ד רחל אטיאס מפרקליטות מחוז דרום, כי "המעשים בוצעו ע"י הנאשם בבית הכנסת - מקום הקדוש עבור המתלוננות ובני משפחתן. הנאשם לא בחל ביום בשבוע ואף לא בשעות משעות היממה לביצוע מעשיו ואף היה שולח למתלוננות הודעות כתובות בשעות הקטנות של הלילה".

השופט יואל עדן גזר כאמור על הנאשם עונש מאסר בפועל של ארבע שנים, מאסר על תנאי ופיצוי כולל למתלוננות בסך של 150,000 ש"ח.

בית המשפט ציין בגזר דינו, כי הנאשם, המשמש כראש בית כנסת, ניצל את מעמדו כלפי המתלוננות וכלפי הוריהן, ההערצה כלפיו והתלות בו לביצוע מעשיו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' כי הנאשם כבר הורשע בעבר, בשנת 1997, בעבירה של מעשה חמור בכוח, בגינה נדון לתקופה של 5 חודשים לריצוי בעבודות שירות.

ובערת הרע מקרבך מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד