י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האנטישמיות בברוקלין גואה

סטר לחרדי בפרצוף וקרא לו "יהודי מלוכלך"

האנטישמיות כלפי חרדים ברחבי ברוקלין, ניו יורק גוברת ומתרחבת מיום ליום, כאשר המצב הוא שהתושבים חוששים להסתובב ברחובות לבדם ובפרט בשעות מאוחרות כשאין כמעט חרדים בחוץ | שני מקרים אנטישמיים שהתרחשו בליל ובבוקר השבת - דווחו למשטרה שלקחה אותם ברצינות

סטר לחרדי בפרצוף וקרא לו "יהודי מלוכלך"
רוכב אופניים. אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת ניו יורק חוקרת אירוע אנטישמי נוסף, הפעם בקראון הייטס.

דובר מטעם ארגון 'השומרים' בקראון הייטס סיפר לאתר Yeshiva world news כי חרדי שצעד בסביבות השעה 12:30 בצהריי השבת, בצומת שדרת יוניון ושדרת ניו יורק, הותקף באלימות ללא סיבה.

הקורבן מספר כי חצה את הרחוב (במעבר החצייה), כאשר גבר שחור שרכב על אופניים הגיע לפניו, ובלי שום סיבה סטר בפניו וכינה אותו "יהודי מלוכלך".

הקורבן נכנס לתחנת המשטרה הקרובה, ויצר עם צאת השבת קשר גם עם ארגון 'השומרים'. תחנת המשטרה המקומית לקחה את העניין ברצינות ויצרה קשר מיד עם המחלקה לפשע השנאה שחוקרת כעת את האירוע.

אירוע אנטישמי נוסף התרחש בליל שבת, כאשר שני גברים יהודים היו קורבנות לפשע שנאה בבורו פארק. ארגון 'השומרים' דיווח כי האירוע התרחש בסביבות השעה 22:00 בשדרה 19 רחוב 51, כאשר מכונית חלפה על פני שני חרדים, ונזרקו מתוכה ביצים לעברם. גם במקרה הזה מחלקת פשעי השנאה של המשטרה חוקרת את האירוע. כך דיווח האתר בורו פארק 24.

עוד דווח, כי על פי עדויות של תושבים, ביצים הושלכו על יהודים אחרים בימים האחרונים. אך המקרים לא דווחו למשטרה.

אנטישמיות ארצות הברית תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד