י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נדהמים ונפעמים עמוקות מהתמיכה"

משפחת הילד שהוכה קשות מעבירה מסר

משפחתו של הילד החרדי בן השש, שנפצע אנושות ביום חמישי האחרון לאחר שדר רחוב תקף אותו והטיח את ראשו בקיר, מבקשת להודות לעם ישראל על התפילות ומעדכנת כי בחסדי שמים, חל שיפור במצבו של בנם

משפחת הילד שהוכה קשות מעבירה מסר
ילד חרדי מטפס. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משפחת הילד בן השש, שהוכה קשות על ידי חסר בית בסוף השבוע האחרון, ביקשה מאתר Yeshiva world news לפרסם את ההודעה הבאה:

"משפחת פורטנוי רוצה להודות לכולם על הדאגה והתפילות שלכם. אנו יודעים שכל כך הרבה חושבים עלינו ולכן אנו רוצים לעדכן אתכם".

"ברוך השם, מצבו של אברהם ירמיהו בן חיה טובה משתפר והוא מתאושש ונראה טוב. הוא אכל (מעט מאוד) אבל זה גם משהו, הוא מגיב לכל דבר, הוא עמד כמה שניות אך לא הצליח ללכת יותר מדי, הוא נשאר בטיפול נמרץ אבל נדע טוב יותר אחרי בדיקת MRI הקרובה, תודה לכולם, כולנו נדהמים ונפעמים עמוקות מהתמיכה הגדולה מצד כלל ישראל בעולם".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ילד חרדי בן שש היה ביום שישי האחרון במצב אנוש, לאחר שהותקף על ידי חסר בית. המקרה התרחש בסביבות השעה 17:00 (שעון מקומי) בקווינס ניו יורק, מול שדרת המטרופולין 122-01. גבר חסר בית ניגש לקורבן - חרדי בן שש, הרים אותו והטיח את ראשו בקיר בטון.

המניע למעשה אינו ידוע, אך יתכן שהוא מופרע נפשית. החשוד הוא חסר בית, כך שלא ברור מה יקרה איתו מבחינת העמדה לדין, אם יווכח שהאיש אינו בקו השפיות.

אנא התפללו עבור אברהם ירמיהו בן חיה טובה לרפו"ש.

ילד פצוע קשה הומלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד