ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
ביקורת על המשטרה

תקף את יצחק מלמד ונידון ל4 וחצי שנים

גבר ממוצא פלסטיני שהואשם בתקיפה אנטישמית של פרופסור יהודי בעיר בון בגרמניה, נידון למאסר בכלא • הקורבן באירוע אמר כי "טיפול המשטרה היה החלק הגרוע ביותר בתקיפה"

תקף את יצחק מלמד ונידון ל4 וחצי שנים
שוטרים בגרמניה צילום: רויטרס

גבר גרמני ממוצא פלסטיני שהואשם כי תקף קשות פרופסור יהודי מארה"ב בעיר בון, נידון ל -4 וחצי שנות מאסר - אם כי חלק מהעונש קשור בגין הרשעה של שוד שביצע, ואשמה נוספת של תקיפה מילולית. כך דווח בכלי תקשורת בגרמניה.

"אני מאוד מתבייש בזה", אמר אתמול (שני) הנאשם בן ה -21 על מעשיו בתקיפת יצחק מלמד בשנת 2018. בגין התקיפה הוא הואשם בפגיעה גופנית ובהסתה לשנאה מתוך מניע אנטישמי.

אך מלמד עצמו, שלא נכח בבית המשפט, אמר באמצעות עורך דינו כי הפעילות "של חבורת ארבעה שוטרי משטרת בון" שטיפלו בו לאחר הפיגוע מכיוון שטעו, וחשבו כי הוא התוקף היו גרועים בהרבה מהתקיפה עצמה."

שר הפנים של מדינת נורדריין-וסטפאליה בגרמניה, שם נמצאת העיר בון, התנצל על האירוע ב- 2018, כמו גם ראש משטרת בון. בחקירה קודמת של התובע הציבורי נמצא כי עם זאת, אין בסיס לפעולה משפטית נגד השוטרים המעורבים.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שוטרים בעיר בון שבמערב גרמניה, היכו בשנה שעברה בטעות מרצה יהודי לפילוסופיה לאחר שגרמני ממוצא פלסטיני תקף אותו כי הוא חובש כיפה.

כשהפלסטיני הבין שהמשטרה בדרך, הוא ברח מהמקום, המרצה רדף אחריו, והשוטרים הגרמנים עצרו את המרצה והיכו אותו בפניו, לאח שחשבו בטעות שהוא זה התוקף. כאמור התוקף נכלא לארבע וחצי שנות מאסר.

הדיווח האחרון מגיע על רקע עליית תקיפות יהודים בגרמניה מדאיגה מאד את היהודים בגרמניה, כזכור בפיגוע טרור סמוך לבית כנסת בגרמניה במהלך תפילת יום כיפור האחרון, נהרגו גבר ואשה, ושניים נוספים נפצעו, את הפיגוע עשה נאצי שניסה לפרוץ לבית כנסת בעיר האלה ולא הצליח, והוציא את תסכולו על שני אנשים ברחוב כשירה בהם מטווח אפס.

גרמניה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד