ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כבר לא פסול

נשיא המועצת ללפיד וליברמן: "שבו עם החרדים ותזכו לעולם הבא"

מפתיע: לאחר וטו ארוך שנים שהוטל על כל שיתוף פעולה עם יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד, לאור המצב הפוליטי המורכב, פונה היום נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן גם לליברמן וגם ללפיד ומבקש מהם להצטרף לממשלה עם החרדים • "ליברמן ולפיד מוזמנים לחיי העולם הבא"

נשיא המועצת ללפיד וליברמן: "שבו עם החרדים ותזכו לעולם הבא"
הגר"ש כהן צילום: Aharon Krohn/Flash90

שינוי דרמטי ביחס של תנועת ש"ס כלפי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: נשיא המועצת - הגר"ש כהן, קורא בפומבי לראשי המפלגות, אלה שהובילו את 'קמפיין השנאה' נגד הציבור החרדי, לבוא ולשבת יחד עם החרדים בממשלה .

בדברים שנשא הערב (שלישי) ראש הישיבה הגר"ש כהן בכינוס הקבלת פני רבו של תנועת ש"ס, הוא פנה לראשי המפלגות שמונעים את הקמת הממשלה: "אני אומר עכשיו ללפיד וליברמן אם עכשיו תצטרפו לממשלה עם החרדים תזכו לבת קול שתצא ותכריז: ליברמן ולפיד מוזמנים לחיי העולם הבא, תוכלו לקנות את עולמכם בשעה אחת".

דבריו של נשיא המועצת מפתיעים מאוד, לאחר שבקמפיין הבחירות של ש"ס דיבר הגר"ש כהן בכאב על ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי והשינוי הזה, מצביע אולי יותר מכל, על החשיבות הרבה שרואה הרב בישיבת החרדים בקואליציה.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס גם הוא למצב הפוליטי בישראל ואמר, "אנחנו זקוקים לממשלה יציבה. צרכי עמך מרובים. לכן אנחנו בעד ממשלה רחבה שבה נעמוד וניאבק בכל הכוח שלא ייפגע שום דבר מערכי עולם התורה והיהדות. 

ובהתייחסו לשותפים הקואליציונים האפשריים אמר השר דרעי, "נפתח את הדלת לכל מי שמוכן להיכנס לשבת בסוכה אחת. זה מה שהעם מצפה מאיתנו".

לדברי דרעי, "בחג הסוכות אנחנו מתפללים - ופרוש עלינו סוכת שלומך. העם זקוק לאחדות. בוודאי שלא לעוד מערכת בחירות מיותרת שרק תעמיק את הקיטוב. אנחנו לא חוששים מבחירות נוספות ואין לי ספק שאם נידרש להן - רק נגדל יותר. אבל אנחנו מוותרים על המבחן הזה״.

נשיא המועצת הרב שלום כהן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד