כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בשורה לשכחנים: אפליקציה מבוססת לוויין לחיסכון בחניה

האפליקציה החדשה שפיתחו בסלופארק דואגת להזכיר למשתמשים לכבות את החיוב עם הזזת הרכב מהמקום, ואף עושה זאת רק על ידי לחיצת כפתור וללא תוספת תשלום מלבד חיוב החניה הקבוע

  • כ"ט אייר התשע"ב
צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

מהיום, תוכלו להוריד אפליקציית סלופארק לאייפונים ולאנדרואיד המזכירה לנהגים לכבות את תשלום החניה הסלולארית מרגע הזזת הרכב מהחניה.

בחברת סלופארק מדווחים, כי יותר מ-60% מהנהגים המשתמשים בשירותי תשלום סלולריים לחניה, שוכחים לכבות את החיוב גם לאחר זמן רב שעזבו את המקום. המשמעות, לטענתם, היא חיוב של עד עשרות שקלים בכל חודש למשתמשים הקבועים.

עד לא מזמן, היה נהוג להשתמש בשירותי הטלפון של חברת סלופארק על ידי התקשרות לשירות - כדי להפעיל את החיוב לאחר שהרכב הוחנה ובסיום החניה היה צורך בהתקשרות נוספת בכדי להפסיקו.

האפליקציה החדשה שפיתחו בסלופארק דואגת להזכיר למשתמשים לכבות את החיוב עם הזזת הרכב מהמקום, ואף עושה זאת רק על ידי לחיצת כפתור וללא תוספת תשלום מלבד חיוב החנייה הקבוע. במצב הקודם, המחנים היו פשוט שוכחים לבטל את סטטוס החניה ונוסעים מהמקום. החניה היתה מסתיימת אוטומטית אחרי שלוש שעות, והחיוב היה על כל הזמן הזה גם אם הרכב עמד בפועל רק רבע שעה.

גורם בכיר בחברת סלופרק מסביר, כי יש להפעיל את החיוב כשמחנים את הרכב ונמצאים עדיין בקרבתו, באותו הזמן האפליקציה מסמנת את מקום החניה על ידי GPS, ועל כן יודעת לומר כי כאשר הרכב יזוז לא יהיה עוד צורך בחיוב. עם הזזת הרכב ועזיבת מקום החניה, מתקבלת הודעה המודיעה כי ישנו זיהוי של יציאת הרכב מהמקום, ותזכורת לכבות את החנייה. בנוסף, האפליקציה שולחת הודעת חיסכון המאפשרת לראות כמה שקלים נחסכו כתוצאה מאותה התזכורת.

בסלופרק מסבירים כי "טכנולוגיה מתקדמת זו, פותחה באמצעות לוגרתימים המופעלים על מנוע GPS המחשבת מדדים לבחינת זיהוי היציאה ממקום החניה, ומאפשרים לאפליקציה שלנו לזהות את תנועת הרכב ולהתריע על כך".
חניון אפליקציה רכב חיוב תזכורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד