כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

זה הזמן להקשיב למה שיש למומחים של רשת ווישוז להגיד לנו

בואו נדבר עכשיו על המותג הידוע והמפורסם קרוקס אם בעבר הן התקשרו לנעלי בריכה, או פנימיה הרי שהיום מדובר באופנה לכל דבר ואפשר לצוות זוג נעלי קרוקס מעוטרות בפנינים לחליפה ספורט אלגנט לצאת לביקור חג ולהרגיש נוחה במיוחד ויפה במיוחד

זה הזמן להקשיב למה שיש למומחים של רשת ווישוז להגיד לנו
קרוקס צילום: עמירם בן ישי

נעליים חומות מתאימות לחצאית כחולה?

ואם אתם מתארחים בסוכה נוצצת באירוע חגיגי במיוחד הנעל בלנסטון שאיתה אתם מסתובבים לאורך היום צריכה להישאר על הרגל או באוטו?

ומה קורה עם חולצה בצבע צהוב זרחני ונעליים ירוקות עם כוכבים?

מתי הבנתי שעשיתי טעות חמורה, המבטים שנשלחו אלי  מכל עבר הבהירו לי שאני הבחורה המוזרה עם מעיל דובון כחול ...בעוד לרגלי נעלי עקב כסופות דקיקות...

כשאנחנו בשיא ימי חול המועד, הולכים, נועלים, מארחים ומתארחים, וכן גם עורכים קניות ושופינג והסתיו מתערבב לו בחורף וחייבים עוד חצי מגף ואם אפשר גם מגף...

זה הזמן להקשיב למה שיש למומחים של רשת ווישוז להגיד לנו.

נעלי בלנסטון:

הלהיט האוסטרלי שכבש את רגלי כולם בנוחות ובסגנון, ואם תסתכלו היטב על הצועדים בשבילי קק"ל ונהנים מהטבע שבבין הזמנים הבלנסטון נעל מושלמת לעבודה, לטיולים. למסעות.

ונכון, האופנה גמישה יותר ואפשר גם למצוא נעלי בלנסטון נשיים עם עקב, עדיין, אם אתם מתלבשים לאירוע ערב חגיגי. לכו על נעל אלגנטית יותר.

כנ"ל לגבי נעליים חומות, שאכן מתאימים לרוב סוגי הבדים וצבעי החצאית, עדיין הצבע החום פחות מתאים לאירועים פורמליים

בואו נדבר עכשיו על המותג הידוע והמפורסם קרוקס אם בעבר הן התקשרו לנעלי בריכה, או פנימיה הרי שהיום מדובר באופנה לכל דבר ואפשר לצוות זו נעלי קרוקס מעוטרות בפנינים לחליפה ספורט אלגנט לצאת לביקור חג ולהרגיש נוחה במיוחד ויפה במיוחד

העונה המותג חוזר להיות רלוונטי במיוחד בעולם וכמובן גם בישראל, המוטו של המותג שנטמע כבר לפני כשנתיים come as you are רלוונטי יותר מתמיד ומציג את המותג באור חיובי ואופנתי ביותר. 

קרוקס מביאה קולקציה נכונה עדכנית אופנתית ונוחה בין שלל הדגמים תוכלו למצוא את הלהיט של החורף נעל קרוקס עם ביטנת פרווה.

מתאים גם למתנה למארחת שעמדה שעות על הרגליים וטרחה והכינה לכם ארוחת חג מושקעת במיוחד.

יוצאים לשמחת בית השואבה?

Seventy nine - המותג שממשיך להפתיע ולחדש גם העונה. מציג את הדבר הבא באופנה לנשים ולגברים, הן בנעלי הקז'ואל והן בנעלי ערב.

אם החלטת לעטות על עצמך שמלת בית נוחה ואופנתית שקנית במיוחד לימי חול המועד קולקציית נעלי בית חמימה ונוחה לנשים תתאים לך לעומת זאת אם החלטת דווקא על שמלת הסריג החדשה, תגלי את נעלי הערב המרשימות.

גם לילדים שלכם מגיע להיות אופנתיים, ילד מטופח ואופנתי גורם לסביבה להתייחס אליו בהתאם הדרך הטובה ביותר לשדרג להם את המראה היא עם נעלי אופנה לילדים אל תתפתו לכל נעל שקורצת אופנה לילד, חשוב מאד להתייחס למבנה שלה ולהתאמה.

אני כאן כדי לספר לכם על  נעלי אורטופה - מותג צעד ראשון ברזילאי שמצטרף לרשת העונה ומציע נעליים לילדים מצעד ראשון ועד מידה 37. הנעליים איכותיות, קלות משקל, גמישות ואופנתיות במיוחד.

המותג משקיע זמן ומשאבים רבים במחקר טכנולוגי ממוקד בנושא הגנה על כמות הרגליים של הילדים.

נעליים בצבעים עזים ידגישו את המכנס המתוק ולעומת מבוגרים, נעל ספורט איכותית וחדשה בצבעים מתאימים יכולה להתאים גם לשמלת חג נוצצת של ילדה קטנה. נעליים מוכספות תתאמנה לבגדים בגווני שחור כחול פסטל ולבן

ולעומת נעליים בגווני הזהב שמתאימות באופן מופלא לגווני אדום וחום, וכמובן שחור ולבן.

צבעים, אופנה ונעליים לכל המשפחה, ותרשמו לכם חג שמח.

יש לך טיפ אופנתי לשילוב נעליים עם הבגד? תשלחי ואולי תזכי בזוג נעליים מתנת רשת ווישוז

וישוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד