כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בית המשפט: על 'קיקה' לשלם משכורות תוך 3 ימים

בית המשפט המחוזי קיבל את הבקשה להקפאת הליכים • אחד הנאמנים טען: "מישהו מבחוץ מתסיס את העובדים" • המנכ"ל, לעומתו, הודה לעובדים על האמון

חנות 'קיקה'. צילום: פלאש90
חנות 'קיקה'. צילום: פלאש90

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה קיבל הבוקר (א) את בקשתה של 'קיקה', שנקלעה לקשיים כספיים, להקפאת הליכים ומינה שני נאמנים לחברה.

השופט הורה לנאמנים לשלם לעובדים את משכורות חודש אפריל תוך 72 שעות.

בימים האחרונים מחו העובדים של רשת הרהיטים על כך שלא קיבלו את משכורתם לאחר שגילו בסוף השבוע האחרון כי שערי החנויות ננעלו והם נותרו ללא עבודה מסודרת. חלקם קיימו משמרות מחאה מול החנות.

במהלך הדיון, אמר עו"ד רון ברניר, שמונה כנאמן, כי שוחח בסוף השבוע עם בעלי המניות של החברה ועם הבנקים שהלוו לה כסף, ובעקבות כך הושגה הבנה על מקור כספי שישלם את המשכורות לעובדים באופן מידי.

עו"ד ברניר טען כי מישהו מבחוץ מתסיס את העובדים, למרות שהכסף קיים והוא יגיע לידיהם תוך מספר ימים. הוא גם הביע תקווה כי המשקיע או הקונה יימצא תוך זמן קצר והחברה לא תיאלץ לסגור את שעריה באופן סופי.

נציגי בנק הפועלים ובנק לאומי אמרו בדיון כי יהיו מוכנים להזרים 600 אלף שקלים כל אחד לצורך תשלום המשכורת של חודש אפריל ועוד כ-750 אלף שקלים לצרכים נוספים שיקבעו הנאמנים. בעלי המניות יזרימו לחברה סכום דומה.

מנכ"ל "קיקה", צביקה גולדנברג, אמר הבוקר כי המאמץ העילאי הוא לדאוג שעובדים יקבלו משכורת. "אני מודה לעובדים שנתנו את האמון בשביל לעמוד מולם, לעמוד מאחורי השכר שיגיע אליהם השבוע. אני מקבל את האהבה והחיבוק של העובדים, זה מוכיח כמה בטחו בי".

גולדנברג ציין כי בימים הקרובים יגבשו בחברה תכנית להמשך. "אנחנו לומדים את הדברים. אני מניח שהחנות תיפתח מחדש, ונעשה את המרב לעמוד מול כל מי שהבטחנו עבורו. העובדים יצטרכו להתאזר בסבלנות, כל עוד מי שעובד בחברה שכרו מובטח".
קיקה רהיטים הקפאת הליכים משכורת עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד