ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
התפללו לרפואתו השלימה

נורא: בן הנגיד צילם את הפורעים, הותקף ונכנס לניתוח

אמש התרחשה תקיפה מזעזעת ברחובה של עיר הקודש; אורח מחו"ל שתיעד לתומו התפרעות של צעירי קהילת 'שובו בנים', הוכה בתגובה קשות עד שהזדקק לאשפוז בבית חולים וכעת נמצא בניתוח ראש | התפללו לרפואת יואל מאיר צבי בן שיינדל שרה

נורא: בן הנגיד צילם את הפורעים, הותקף ונכנס לניתוח
ניתוח צילום: דוברות שערי צדק

אמש (רביעי) במשך שעות ארוכות, השתוללו מאות נערים באזור שבטי ישראל פינת חיים בר לב בירושלים, הפרו את הסדר הציבורי, תקפו כלי רכב חולפים וזרעו הרס וחורבן בכל מה שנקרה בדרכם.

בן הנגיד הרב יחזקאל בראך מחסידות סאטמר, שהגיע לארץ לרגל חג הסוכות, חלף במקום והבחין במהומה. לתומו, שלף את מכשיר הטלפון שלו וצילם כמה תמונות, בשביל לשלוח לחבריו וקרובי משפחתו בארצות הברית.

להפתעתו הרבה, כמה נערים המשתייכים לקהילת 'שובו בנים', שהבחינו כי הוא מצלם, ניגשו אליו והחלו לתקוף אותו באלימות קשה ונוראית, רק בגלל שהעז לצלם אותם עוברים על החוק ומשתוללים כאחרוני הפושעים.

למקום הוזעקו צוותי רפואה והאברך פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם אובחנו אצלו פגיעות משמעותיות כתוצאה מהאלימות הקשה של הנערים פורעי החוק.

לפני שעה קלה (חמישי), האברך הוכנס לניתוח בבית החולים 'הדסה עין כרם', ניתוח מורכב שלדברי הרופאים אמור להימשך כשלוש שעות, על מנת לצמצם את הפגיעות החמורות שספג מאותם הפורעים.

בני המשפחה מבקשים מגולשי 'בחדרי חרדים' להעתיר בתפילה עבור יואל מאיר צבי בן שיינדל שרה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

כוחות משטרת ישראל שהגיעו למקום, פעלו לפינוי מפרי הסדר מצירי התנועה והשיבו את הסדר הציבורי על כנו לאחר שעצרו שבעה חשודים בחשד לגרימת נזק לרכוש ולניידות משטרה.

במשטרה אומרים ל'בחדרי חרדים' כי חלק מהעצורים חשודים גם באלימות שהפעילו כלפי אזרחים, אולם לא ברור האם מי שתקף באלימות קשה את האברך, נעצר על ידי השוטרים.

תקיפה אכזרית שובו בנים הפרות סדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד