ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מפזר את הקונספירציות

גדעון סער מגבה את בנימין נתניהו: "אם המנדט יעבור לכחול לבן, הליכוד יעמוד יחד"

בכיר הליכוד שמואשם בחתירה תחת המנהיג בנימין נתניהו מבהיר הערב כי הוא עומד מאחורי בנימין נתניהו גם אם המנדט יועבר לכחול לבן, אך שב והזכיר כי יתמודד על ההנהגה לכשיוכרז על כך באופן רשמי 

גדעון סער מגבה את בנימין נתניהו: "אם המנדט יעבור לכחול לבן, הליכוד יעמוד יחד"
גדעון סער צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שהואשם כמי שמנסה לחולל פוטש כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, היריב הפנימי שלו בסיעת 'הליכוד' - חבר הכנסת גדעון סער מזים את הקונספירציות ומגבה בגלוי את ראש הממשלה נתניהו.

בנאום פוליטי שנשא הערב אמר, "אנחנו, כולנו, מגבים את ראש הממשלה במאמציו להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מתחייב מתוצאות הבחירות. זה דרוש כדי להתמודד עם האתגרים הכבדים שבפנינו, בעיקר - אתגרי הבטחון הלאומי", סער הוסיף ואמר, "לראש הממשלה - כיושב-ראש הליכוד - יש את מלוא הסמכויות הקבועות בחוקת הליכוד. מאה אחוז, ואפילו לא אחוז אחד פחות. כל חברי סיעת הליכוד מעניקים לו גיבוי מלא".

"גם אם יעבור המנדט לכחול-לבן או לכנסת - כולנו נמשיך לעמוד יחד. הליכוד יעמוד ביחד, והמחנה הלאומי יעמוד ביחד. אני כולי תקווה, שלטובת העם והמדינה - תושג האחדות המיוחלת", אמר הח"כ הממוקם שישי ברשימה, לאחר שמרכז 'הליכוד' קבע בשבוע שעבר כי חברי 'הליכוד' יתמכו אך ורק בממשלה תחת בנימין נתניהו ולא אחר.

בנאומו התייחס סער להתמודדות הצפויה שלו לראשות 'הליכוד', שגרמה לתגובות נזעמות בקרב חברי 'הליכוד' ואמר, "יש הבדל גדול בין גיבוי ליושב ראש התנועה לבין ניסיונות לעשות דה-לגיטימציה להתמודדות דמוקרטית בליכוד. אני אומר באופן הברור ביותר: כאשר יתקיימו בחירות לראשות התנועה - אתמודד".

"התקפות אישיות והשמצות לא ישנו את ההחלטה שלי. התמודדות חופשית היא סם החיים של תנועה דמוקרטית כמו הליכוד. הימים של בחירות ללא התמודדות - חלפו", אמר.

מפלגת כחול לבן תנועת הליכוד גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד