ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
15 שנות קריירה

תיעוד: שלומי גרטנר אירח שורת אמנים במופע ענק

אלפים גדשו בצהריי יום רביעי את מרכז הכינוסים בנייני האומה בירושלים במופע מיוחד בסימן 15 שנות קריירה לזמר החסידי שלומי גרטנר, בהפקתו של שלום וגשל ובליווי תזמורת 'המנגנים' ושורת אמנים גדולים ומוכרים 

תיעוד: שלומי גרטנר אירח שורת אמנים במופע ענק
מופע שלומי גרטנר בבנייני האומה צילום: יוסי רוזנבוים, דוד מנדלסון

אלפים נטלו חלק במופע מרהיב שנערך בצהריי יום רביעי בבנייני האומה, בו אירח ענק הזמר החסידי מלונדון שלוימי גרטנר שורת כוכבים נוצצת, הכוללת את יונתן רזאל, נפתלי קמפה, וארי היל בליווי תזמורת "המנגנים" ומקהלת "נשמה" ובהפקתו של שלום וגשל.

האירוע המושקע ביותר בחול המועד סוכות התקיים לרגל חגיגת 15 שנות קריירה לשלוימי גרטנר. על במה אחת ניצבו בהרכב משובח; תזמורת סימפונית בת עשרות נגנים, עליה ניצח המעבד המוסיקלי מוישי רוט, מקהלת "נשמה" בניצוחו של איציק פילמר. שדרן הרדיו מנחם טוקר הנחה את המופע שהופק בשיתוף רדיו "קול חי".

הקונצרט כלל שלל מחרוזות ממיטב אלבומיו של גרטנר לאורך הקריירה, ביצוע מיוחד ללהיט "אבא" בדואט מרגש עם ארי היל, אמן הנשמה נפתלי קמפה שהגיח בהפתעה עם לחן חדש שנכתב במיוחד לרגל המופע בביצוע בכורה, ויונתן רזאל שהפליא בשירה ונגינה על הפסנתר.

את העוצמה והאנרגיה תוכלו לראות, לשמוע ולחוות בעצמכם, עם הופעתו של אלבום DVD מרהיב שיכלול את המופע ורגעי השיא, שתועדו באמצעות מערכת ניתוב חדשנית הכוללת עשרות מצלמות, צוות במאים נרחב ואמני התאורה והמולטימדיה המובילים בישראל.

 

שלומי גרטנר הופעה בנייני האומה תזמורת המנגנים מקהלת נשמה יונתן רזאל ארי היל נפתלי קמפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד