א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המתנדב זינק לאש - והציל את הילד שהצית המדורה

שילה אטינגר זינק אל תוך מדורת ל"ג בעומר בביתר עילית ונכווה ברוב חלקי גופו, כדי להציל ילד "ממוות בטוח" • "היה נס אמיתי. זה היה עשוי להסתיים גרוע בהרבה"

שילה אטינגר בביתו
שילה אטינגר בביתו

בליל ל"ג בעומר, כמדי שנה, נסע מתנדב 'איחוד הצלה' שילה אטינגר, יחד עם בני משפחתו, להרי ביתר - בין גבעה A לגבעה B - לחגוג הדלקת מדורת ל"ג בעומר יחד עם כל בני קהילתו מבית הכנסת.

בהגרלה על הדלקת המדורה, זכו שלושה ילדים. הם ניגשו עם המקל הארוך ממרחק סביר בכדי להדליק את המדורה, אך כבר בדקה הראשונה, טרם התפשטה האש, נשמע פיצוץ אדיר מכיוון המדורה.

אחד הנוכחים: "ככל הנראה היה מונח בפנים מיכל שהכיל חומר דליק שהתפוצץ, והאש התפשטה לתוך הקהל. שילה רץ החוצה מתוך האש ודיווח במירס על הנעשה. תוך כדי הוא ראה ילד שנשאר בתוך שטח האש. בלי לחשוב פעמיים, זינק שילה לתוך האש - שנאחזה בבגדיו, תפס את הילד והציל את חייו ממות בטוח".

למרות שספג כוויות ברוב חלקי גופו, אטינגר לא נח לרגע. הוא הוציא את תיק הציוד מהרכב והתחיל לטפל בפצועים במשחות לכוויות. רק לאחר שהגיעו מתנדבים רבים לשטח והאירוע היה בשליטה מלאה, הסכים להתפנות לטיפול רפואי.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הדגיש שילה כי ללא ספק האירוע היה עשוי להסתיים באופן גרוע בהרבה, והתוצאות הקלות יחסית הן "נס מן השמים".

ביתר עילית כוויה לג בעומר נס שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד