ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הצעיר מבין הנרצחים

האב השכול תבע את עורכי הספר בגין השמצה וזכה בסכום נאה

יהודי, אב שכול שתבע עורכי ספר שטענו כי ביים את מות בנו, בכדי לקיים תאוריית קונספירציה לפיה התרחש מסע טבח ב-2012 בבית ספר בארה"ב, בו נרצחו 27 בני אדם, זכה בתביעה וצפוי להיות מפוצה בסכום של כמעט חצי מיליון דולרים • בנו היה הצעיר מבין ההרוגים בבית הספר

האב השכול תבע את עורכי הספר בגין השמצה וזכה בסכום נאה
ערימות של דולרים צילום: רויטרס

אביו של ילד יהודי שנהרג בבית הספר היסודי "סנדי הוק", זכה בפסק דין בסכום של 450,000 דולר נגד עורך ספר שטען כי הטבח שהתרחש ב-2012 בבית הספר - מעולם לא התרחש.

הטבח הנורא התרחש ב-14 בדצמבר 2012 בניוטאון שבמדינת קונטיקט, ארצות הברית, בו נרצחו 27 בני אדם, הרוצח היה אדם לאנזה בן ה-20 שהיה חמוש באקדחים ורובה, הרוצח הגיע לבית הספר אחרי שרצח את אמו בביתה, ואז הגיע למסע רציחות בבית הספר המקומי. הוא רצח 20 ילדים בגילאי חמש עד שבע, ושישה אנשי צוות בבית הספר, ואז שם קץ לחייו בירייה.

חבר מושבעים בוויסקונסין קבע את הסכום שיש לשלם ללאונרד פוזנר, שבנו בן ה-6 היה הצעיר מבין 27 ההרוגים בבית הספר בקונטיקט. הסכום הגדול הגיע ארבעה חודשים לאחר ששופט קבע כי פוזנר הושמץ על ידי ג'יימס פצ'ר ומייק פאלסק, שניהם עורכי ספר שבו נכתב כי הממשלה ביימה את הטבח כדי לקדם אמצעי בקרת אקדחים. לטענת עורכי הספר, פוזנר זייף את תעודת המוות של בנו כדי לקדם את הקונספירציה.

פצ'ר, פרופסור לשעבר באוניברסיטת מינסוטה-דולות'. כינה את פסק הדין "אבסורדי" ואמר כי הוא מתכנן לערער, ​​על פי הדיווח ב'ניו יורק טיימס' פאלסק כבר הגיע לפשרה עם פוזנר בסכום שטרם פורסם.

תביעת משפטית הכחשה רצח נוח פוזנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד