ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מיוחסים לו חשדות חמורים

בן ה-74 מבני ברק מבלה את ימי החג במעצר

בן 74 מבני ברק יובא הבוקר להארכת מעצר רביעית, לאחר שנעצר בשבוע שעבר סמוך ליום כיפור, בחשד שביצע בילדיו הקטינים מעשים חמורים במשך שנים וכן איים על אשתו שגילתה את המעשים, כי ירצח אותה

בן ה-74 מבני ברק מבלה את ימי החג במעצר
חשוד. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב בני ברק בן 74 נעצר סמוך ליום הכיפורים, בחשד שביצע בילדיו הקטינים מעשים אסורים וחמורים במשך שנים. על פי הדיווח ב'כאן חדשות', שחשף לראשונה את דבר מעצרו ואת החשדות המיוחסות לו, העצור חשוד גם כן כי איים על אשתו ברצח לאחר שזו גילתה על מעשיו. הוא כמובן מכחיש בחקירתו את המעשים המיוחסים לו.

עורכת דינו יעל פינקלמן ניסן מהסנגוריה הציבורית, טוענת ל'כאן חדשות' כי חקירת מרשה התנהלה באופן לא חוקי ולדבריה "החשוד מכחיש את המעשים המיוחסים לו בכל תוקף וטוען שמדובר בעלילה. יש מצב שבני המשפחה לא הובנו נכון. מדובר באנשים שהם חסרי ישע, והמשטרה פעלה פה שלא כדין, לא חקרו אותם בהתאם לחוק. הם היו צריכים להיחקר בצורה מסוימת שלא נחקרה. החקירה לא מתקדמת כראוי, הוא כבר עצור הרבה מאוד ימים והחקירה בכלל לא התקדמה", כך טוענת עורכת הדין.

על פי הדיווח, בן ה-74 יובא הבוקר (שישי) להארכת מעצר רביעית במספר, כאשר במשטרה מייחסים לו, בנוסף לחשדות החמורים של אונס ומעשי סדום, גם התעללות פיזית ונפשית בחסר ישע.

מהמשטרה נמסר ל'כאן חדשות': "עם קבלת דיווח אודות החשדות הקשים המיוחסים לחשוד, פתחה המשטרה בחקירה, עצרה את החשוד ובית המשפט האריך מעצרו לנוכח מסוכנותו. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות אולם נציין, כי החקירה מתנהלת בליווי הפרקליטות וכי מתבצעות כלל הפעולות הצריכות לעניין, במטרה להגיע לחקר האמת"

מעשים חמורים תושב בני ברק ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד