כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

האם הגר"ח קנייבסקי יטוס לכנס בארה"ב? • חשיפה

הגר"מ סלומון, משגיח ישיבת לייקווד, הגיע לישראל לביקור בזק והזמין את הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי לכנס נגד סכנות הטכנולוגיה • הגר"ח שוקל ההצעה בחיוב

הגר"ח קנייבסקי. צילום: יעקב כהן
הגר"ח קנייבסקי. צילום: יעקב כהן

משגיח ישיבת לייקווד, הגאון רבי מתתיהו סלומון, מיוזמי הכנס נגד פגעי הטכנולוגיה, שיתקיים באיצטדיון בניו-יורק במעמד רבבות, הגיע אתמול (ד) לביקור בן 24 שעות בישראל, במטרה להזמין את גדולי התורה לכנס, שיערך בערב ר"ח סיון.

המשגיח ביקר בבתיהם של הגראי"ל שטיינמן ושל הגר"ח קנייבסקי. לדברי אנשי ביתו של הגראי"ל שטיינמן, המשגיח דיווח על ההכנות לכנס וביקש מהגראי"ל להגיע לנאום. במהלך השיחה הועלתה ההצעה שהגראי"ל יגיע במטוס פרטי, מה שיקל עליו את טלטולי הדרך.

גם בביתו של הגר"ח קנייבסקי העלה המשגיח את ההצעה וההזמנה, לפיה יטוס הגר"ח להשתתף בכנס. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הגר"ח לא שלל את הרעיון, והוא שוקל את האפשרות לקיים נסיעה היסטורית לארה"ב, בפרט לאחר ששמע מהגר"מ סלומון, כי בואו עשוי למשוך עוד רבבות משתתפים, וכי אם ישיב בחיוב, כנראה ישכרו אולמות נוספים לצורך שידור האירוע.

הגר"מ סלומון הגיע גם לביתו של גאב"ד 'העדה החרדית', הגרי"ט וייס.

בינתיים בחו"ל התקיימו 'מיני' כנסים, בהם נקרא הציבור להשתתף בכנס הגדול. בנו של האדמו"ר מבעלזא, הנמצא בימים אלו בארה"ב, קרא לציבור חסידי בעלזא להגיע לכנס. האדמו"ר מפאפא, ובנו של האדמו"ר מקאשווא, קיימו לצד האדמו"ר מסקווירא כנס בו קראו אף הם לציבור להשתתף באירוע הגדול.

יוזמי הכינוס טרם פרסמו את לו"ז הכנס ואת רשימת הדוברים, וככל הנראה יעשו זאת ימים ספורים לפני המועד. אחד ממפיקי האירוע אמר: "אנחנו לא נפרסם את שמות הנואמים עד הרגע האחרון, כדי למנוע מגורמים אינטרסנטיים שמעוניינים לטרפד את הכנס, להפעיל לחץ על הנואמים לבל ישתתפו בכנס".
קנייבסקי שטיינמן כנס טכנולוגיה האחים סלומון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד