ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
האלפים נדהמו

באמצע המופע: אנימציה של עכברים בשיר של ר' ישעיה'לה

באמצע השיר 'ר' ישעיה בן ר' משה' במופע ישיבשיר 2 בבנייני האומה הופיעו עכברים על המסך - מה שלטענת רבים גרם להם לאי נוחות ולצחוק מהצדיק • צפו בתיעוד 

באמצע המופע: אנימציה של עכברים בשיר של ר' ישעיה'לה
העכברים במופע ישיבשיר צילום: באדיבות המצלם

המוני החוגגים במופע השירה 'ישיבשיר2' של רדיו קול ברמה שנערך ביום שישי האחרון בבנייני האומה בירושלים, בהשתתפות 3,000 איש, נדהמו לראות במהלך שיר על הרבי הקדוש ר' ישעיה'לה מקרעסטיר אנימציה של עכברים ענקיים אשר רצו על המסך במהלך ניגון השיר.

כידוע בשנים האחרונות החלה נהירה לצדיק ר' ישעיה'לה מקרעסטיר שבהונגריה המכונה בקיצור "ר' ישעיה'לה", הידוע בסגולותיו הרבות לפרנסה, זיווגים ובין היתר בפועלו כנגד מכת העכברים בעיירתו אשר קנתה לו שם של פועל ישועות גם בקרב גויי האזור.

העכברים במופע. צילום: שלומי טורנהיים

אחד הסגולות שפעם נקשרו בשמו לשים את תמונתו כנגד עכברים, שדבר זה אין לו מקור ברור. בשנה האחרונה יצא לאור שיר על סגולתו של ר' ישעיה'לה מקרסטיר. ביום שישי, עלה לשיר הזמר בערי וובר את השיר ר' ישעיה בן ר' משה ובמסך מאחורה רצו עכברים - מה שגרם לאי נוחות בקרב משתתפי המופע. 

"מיד כשראיתי את הביזיון הגדול והפגיעה בכבוד הצדיק שאין עליה מחילה, יצאתי עם הילדים שלי החוצה'' אומר ל'בחדרי' אבא שהיה באירוע. ''אם היו צוחקים על פגם בדיבור או במראה של ראש ישיבה כזה או אחר היתה קמה צעקה- אבל פה אנשים מתירים לעצמם הייתי מציע להם שיעלו על הקבר, אולי יימחל להם".

צביקה כהן מנהל ההפקה של רדיו 'קול ברמה' מסר ל'בחדרי חרדים': "מארגני האירוע ראו לנכון כי באירוע המוזיקה הגדול של השנה מול אלפי אנשים לפאר ולהאדיר את שמו של הצדיק ר' ישעיה'לה מקרעטסיר תוך הצגת תמונותיו ושיר מיוחד לכבוד הצדיק תוך שילוב אלמנטים מאחת הסגולות המיוחסות לו".

 

מופע ישיבישיר רבי ישעיה מקרעסטיר רבי ישעילה מקרעסטיר עכברים בערי וובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד